Gå til innhold

Maks behandlingstid er passert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om bostøtte fra sosialen/NAV frem til overgangsstøtten går i orden. Når jeg var inne og pratet med de for snart 1,5 mnd siden, så sa de at de kunne få det gjort på ca 1,5 uke, maks 3 uker... I mellomtiden har jeg levd på lånte penger, men tenkte at det måtte gå greit, for pengene fra de var rett rundt hjørnet...

Men jeg har enda ikke fått svar. Er bare en person på kontoret her som har med de sakene å gjøre, og hun er alltid opptatt. NAV sentralt har sendt henne meldinger om at hun må ringe meg, og det skulle hun egentlig gjøre innen forrige onsdag i følge de. Men neida, her skjer ingenting.

Nå ringer jeg hver dag, og de prøver å sette meg over, men jeg får aldri svar. Og det er visstnok ingen andre som kan se på saken.

(Blir av mange grunner fryktelig vanskelig dersom jeg må reise inn på kontoret, og det burde heller ikke være nødvendig)

Hva i alle dager gjør jeg?? Maks behandlingstid er vel satt av en grunn... Hun kunne vel iallefall ringt og sagt fra om behandlingstiden ble lengre...

Blir litt forbanna kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om mailadresse. Det har funket for meg for å få kontakt med saksbehandler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...