Havfrua Skrevet 17. november 2010 #1 Del Skrevet 17. november 2010 Hva sier magefølelsen ang kjønn jenter? Kan jo være litt morsomt å sammenligne den med det faktiske resultatet. Selv har jeg en følelse av denne gangen, og håper vi får vite hva det er på UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2010 #2 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har faktisk ingen magefølelse i det hele tatt. Men absolutt alle andre (uavhengig av hverandre) tror det blir gutt. Gleder meg til å få vite det (til mammas store forskrekkelse ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamer8 Skrevet 16. januar 2011 #3 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg har hatt en følelse at det er en gutt siden dag 1 så blir spennende å se om jeg har rett på UL til onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 25. januar 2011 Da stemte magefølelsen din da, Dreamer! :-) Og deg Belle så ble det motsatt av hva alle trodde. Jeg fikk jo ikke vite noen ting sikkert på ordinær UL og har time for 3D onsdag om en uke. Veeeldig spent altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. september 2011 #5 Del Skrevet 5. september 2011 Havfrua! Var ikke vi likt sist også? `07? Jeg har vært borte fra her leeenge, men må selvfølgelig flytte inn igjen hit nå Jeg har ikke hatt tid til å tenke/føle så mye enda, men tipper på en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå