Chalaatte Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Håper at noen av dere kan hjelpe meg med å finne ut hvilken sang jeg har gått rundt å nynnet på i mange dager nå. Er ganske sikker på at det er en barnesang, og at melodien er den samme som Twinkle Twinkle Little Star. Er hvertfall rimelig sikker på den melodien, ellers må det være en som e utrolig lik. Er klar over at det ikke er mye å gå etter, men er det noen her som kanskje vet hvilken jeg snakker om?
Amanlis Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Kan det være den norske versjonen av Twinkle Twinkle little star? Blinke blinke stjerne lill Undres hvor du holder til? Høyt der oppe i det blå skinner du for alle små. Blinke blinke stjerne lill undres hvor du holder til..
Nemii Skrevet 18. november 2010 #3 Skrevet 18. november 2010 Eller: a-b-c-d-e-f-g, h-i-j-k-lmnop, q-r-s, t-u-v, w--x, y-and-z, Now I know my ABCs; next time won't you sing with me? Deler samme melodi
nattergal Skrevet 18. november 2010 #4 Skrevet 18. november 2010 Klokka tikker ,tiden går. Det er slutt på dagen vår. Nå skal du og nå skal jeg , si farvel og takk for ......? Kan det være den ?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Bestemor sang denne til meg omtrent på twinkle-melodien: Kjære gudfader i himmelens slott, takk for idag jeg har hatt det så godt. Nå må du ikke være sint på meg, selv om jeg har bedrøvet deg. Så skal jeg sove så trygt og så godt, kjære gudfader i himmelens slott
angara Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 Jeg er trett og går til ro...? (Har ikke den også samme melodi?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå