AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Folk kan faktisk være flinke med barn selv om de ikke har egne enda...!! til og men flinkere enn noen foreldre, som ser på en baby nærmest som en alien!! Jeg blir så sint når de med barn kommer med kommentarer som "du vet ikke hvordan det er...bla bla bla" eller andre bedreviterkommentarer ... Ikke nok med at det ikke er noe annet i hele verden som hadde gjort meg mer glad enn å få barn (prøver og håper men blir gal av all tiden og frustrasjonen det tar i seg selv) ...de må gni det inn...dere har IKKE barn...dere vet IKKE...dere KAN ikke....WTF!!!! 1
Gjest Airi Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Synes også det er veldig irriterende. Akkurat som det er trumfkortet: - Har du barn? - ...Nei? - Da vant jeg diskusjonen. Du vet ikke hva du prater om.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Gah! ja, slike kommentarer er irriterende. Vi som ikke har barn kan jo faktisk ha en del kunnskaper om barn vi også, fra å ha passet andres barn, jobbet i barnehage, hørt fra venner eller å simpelthen ha lest det i et blad.
Vilmenfårikketil Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 åja, jeg er så hjertens enig!! En gang fikk jeg spydig tilbake "Hvor mange barn har du da...? (Fra en nybakt pappa som slapp opp for argumenter og som drakk mer øl enn han leste om barn under graviditeten). flott med saklige mennesker! Neida, hjelper ikke med allmenkunnskap og erfaring med andres på det feltet, man MÅ Ha egne, må du vite hihi, folk er rare.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Irriterende!!!!!!!! frustrerende!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Det er nå ikke til å stikke under en stol at det er annerledes å ha egne barn som man skal oppdra og følge 24 timer i døgnet enn det er å observere andres barn i barnehage eller når man innimellom passer dem noen timer. Jeg er ganske sikker på at alle foreldre er enige i at det de tenker, mener og føler nå er totalt annerledes i forhold til før de fikk barn. Det betyr ikke at man ikke kan ha innspill selv om man ikke har barn selv, men som sagt, enkelte ting må man oppleve og føle på egen kropp for å virkelig vite noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå