linkan Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Nå nærmer det seg jo jul, og jeg har lenge hatt planer om å ta en skikkelig hårklipp og permanent. Desverre har min faste frisør på Studio Alf Frogner lange ventelister før jul allerede, så nå trenger jeg en annen frisør. Har hatt mange negative erfaringer med frisører som ikke forstår hva "stussing" er og som generelt er sure og negative og har også hørt mange skrekkhistorier fra venninner, så nå trenger jeg litt hjelp. Jeg er i tillegg student, så jeg ser etter en frisør som ikke blakker meg helt, men som kanskje til og med har studentpriser. Den eneste grunnen til at jeg går til Studio Alf, som ikke er kjent for å være den billigste, er at min faste frisør er en venninne hjemmefra som jeg vet jeg kan stole 100% på, også i frisørstolen. Kan noen tipse meg om en rimelig, dyktig og hyggelig frisør her i Oslo?
Sofie_22 Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Adam og eva på paleet er jeg veldig fornøyd med. Prisene er ganske høye, men det er avhengig av hvem du går til. Går du til en lærling tror jeg det kun koster 200 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå