Gjest pepsimax Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 jeg skal lage karameller og peppermyntekonfekt, skal dette stå kaldt? og .. hvor lenge før jul kan jeg lage dette?
~umulia~ Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Jeg ville lage det så nærme som mulig og ikke før en uke før jul siden det ofte er mye fløte og andre lett bedervelige ingredienser i julegodt.
Kløftfrid Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Nokon som har oppskrift på gode karamellar?
Gjest pepsimax Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 tror det finnes en tråd her med masse godt julesnop, deriblandt karameller;) takk for svar forresten!
brittn Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Ahh, mye godt! Så her skal det lages julegodis
Mischa Skrevet 18. november 2010 #6 Skrevet 18. november 2010 Jeg ser at de fleste oppskriftene til Martha Stewart står det at konfekten er holdbar i ca 5 dager om den står i kjøleskap. Er vel pga. fløte, melk og andre ingredienser som kan bli surt og dårlig om det ligger lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå