Monkii Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Hei! Jeg leter etter et kor i Oslo med litt unge folk (20-30-årene) som ikke er kristent. Noen som vet om noe bra?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Spørs litt om du sier noe om hvilket nivå de skal holde. Det er jo forskjell på "syng med den stemmen du har" og halvproffe med opptaksprøver.
Mangopai Skrevet 17. november 2010 #4 Skrevet 17. november 2010 Jeg og vil ha tips om dette! Jeg heller mer mot det litt uformelle, uten sangprøver hvertfall...
Monkii Skrevet 20. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2010 Jeg har lyst til å synge i et kor med relativt høyt nivå, men samtidig ikke for formelt. Helst et kor som synger pop, folketoner o.l.
Gjest Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 Dette lurer jeg også på. Har forsøkt å google, men finner bare kor som virker som de har et litt høyere nivå enn jeg ønsker. Har ikke lyst til å måtte prøvesynge liksom. Kanskje vi skal starte vårt eget kor?
Gjest navnelapp Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Ring til Norges Korforbund, avd. Oslo, dei kjenner korlivet veldig godt, og kan tipse om aktuelle kor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå