Gå til innhold

Kitchen Aid kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har mannen i huset gått med på at vi skal gå til anskaffelse av en Kitchen Aid kjøkkenmaskin!

Men hvilken farge skal vi velge? Vi har kokt ned til hvit, rød eller svart? Foreløbig bor vi i leid leilighet, og jeg vet ikke hvilken farge et/flere fremtidige kjøkken skal ha.

Hvit: rent, pent, enkelt, passer inn over alt(?), men kjedelig?

http://www.bestbuystandmixers.com/images_products/KitchenAid_KSM150PSWH_White.jpg

Rød: Knæsj retro som får oppmerksomheten den trenger, fargeklatt, men for mye oppmerksomhet?

http://www.kitchenaidartisanmixerreview.com/wp-content/uploads/2010/06/KitchenAid-Red-Mixer1.jpg

Svart: diskret og lekkert, passer inn i de fleste kjøkken(?), men blir fort mørk og "tung"?

http://www.bestbuystandmixers.com/images_products/Best_Buy_KitchenAid_KSM150PSOB_Onyx_Black.jpg

Vi er ikke helt enige, og vi er vel også ganske usikre begge to. Hva har dere og er dere fornøyde? Hva ville dere ha valgt og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig har mannen i huset gått med på at vi skal gå til anskaffelse av en Kitchen Aid kjøkkenmaskin!

Men hvilken farge skal vi velge? Vi har kokt ned til hvit, rød eller svart? Foreløbig bor vi i leid leilighet, og jeg vet ikke hvilken farge et/flere fremtidige kjøkken skal ha.

Hvit: rent, pent, enkelt, passer inn over alt(?), men kjedelig?

http://www.bestbuystandmixers.com/images_products/KitchenAid_KSM150PSWH_White.jpg

Rød: Knæsj retro som får oppmerksomheten den trenger, fargeklatt, men for mye oppmerksomhet?

http://www.kitchenaidartisanmixerreview.com/wp-content/uploads/2010/06/KitchenAid-Red-Mixer1.jpg

Svart: diskret og lekkert, passer inn i de fleste kjøkken(?), men blir fort mørk og "tung"?

http://www.bestbuystandmixers.com/images_products/Best_Buy_KitchenAid_KSM150PSOB_Onyx_Black.jpg

Vi er ikke helt enige, og vi er vel også ganske usikre begge to. Hva har dere og er dere fornøyde? Hva ville dere ha valgt og hvorfor?

Jeg ville valgt HVIT Klassisk og enkel.

Rød blir du lei, og svart er som du sier "tung" Dessuten ser du ALLE finge/fettmerker og alt støv, på den svarte.

Kitchenaiden koster 2890 HER

Skrevet

Jeg har den hvite, og vil derfor selvsagt anbefale det ;) Jeg liker svart også, men foretrekker hvit siden jeg har mørke fliser og mørk kjøkkenbenk på kjøkkenet. Hos meg ville derfor den svarte forsvunnet litt.

Rødt er jeg personlig ikke fan av, men det kan være veldig kult med en fargeklatt. Særlig hvis du vet at du vil like rødt like mye om noen år. Selv synes jeg den aubergine-fargede er rålekker, men valgte å safe.

Skrevet (endret)

Jeg har fått meg en fantastisk maskin som er i fargen candy red, og den er mye flottere en den vanlige rødfargen :jepp:

Står og stråler der den står på kjøkkenbenken og bare venter på bli brukt.

Angrer ikke et sekund på fargevalget! Men hadde jeg måttet velge en annen farge hadde jeg nok godt for hvit :jepp:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Takk for svar. Er nok litt usikker på om jeg vil trives med rød om 5 år, og viktig punkt det med finger-/fettmerker på svart. :-)

Heller nok kanskje mest til hvit, og når dere også sier hvit, så blir det nok hvit. :)

Skrevet (endret)

Er det denne du skal ha?

Kjøkkenmaskin

Jernia har åpnet nettbutikk, og ha tilbud på denne maskinen.

Endret av Titti72
Skrevet

Er det denne du skal ha?

Kjøkkenmaskin

Jernia har åpnet nettbutikk, og ha tilbud på denne maskinen.

Nei, vi går for kjøkkenmaskin, ikke blender. :)

Skrevet

Personlig ville jeg nok valgt mintgrønn eller lyseblå, men av de tre du lister opp er det utvilsomt hvitt som gjelder. :)

Skrevet

Av de fargene du står mellom ville jeg valgt hvit. Jeg synes den gir det fineste retro-preget, samtidig som den passer best inn i mange ulike interiører.

Den røde er jeg redd jeg ville blitt lei, og på den svarte synes alle flekker og merker, som Henkie også har sagt.

Skrevet

Jeg har svart og ville valgt det igjen. Finger- og fettmerker er et ikke-eksisterende problem.

Rødt blir veldig spesielt, og selv om jeg er kjempefan av fargen så må så mye annet legges opp etter den da. For nøytral er den virkelig ikke.

Den hvite liker jeg ikke i det hele tatt.

Gjest Elastica
Skrevet

Jeg hadde definitivt valgt hvitt. Ikke bare fordi jeg har det selv og er veldig fonøyd, men fordi svart lett forsvinner på en mørk kjøkkenbenk. Dessuten synes jeg hvitt levner retrolooken til Kitchen Aid mest ære.

Rødt kan være kult dersom du vet at du synes det er like fint om femten-tyve år.

Skrevet

Husk at denne maskinen har du i årevis.

Jeg hadde av den grunn valgt hvitt.

Synes kremfarget også er nøytral.

Skrevet

Takk for mange gode innspill! Vi har nå fått en hvit Kitchen Aid kjøkkenmaskin i hus og er superfornøyde! Den passet fint inn på kjøkkenbenken, og jeg tror den vil passe godt inn på framtidige kjøkkenbenker. Tror vi er like fornøyde om 10-20 år, og vi er glade vi valgte å investere i den. :)

Skrevet (endret)

Gratulerer! :)

Takk! :)

Endret av Grønt blad
Skrevet

Det som er så fint med KA er at den er så fin at den kan stå ute hele tiden. Min er mye i bruk, nettopp fordi jeg ikke trenger å flytte den en cm for å ta den i bruk. Bare plugge i kontakta.

Gratulerer!

Skrevet

Det som er så fint med KA er at den er så fin at den kan stå ute hele tiden. Min er mye i bruk, nettopp fordi jeg ikke trenger å flytte den en cm for å ta den i bruk. Bare plugge i kontakta.

Gratulerer!

Det er nettopp noe av det jeg liker så godt! Den er ikke noe monster som man må pakke vekk mellom hver gang den brukes (noe vi heller ikke har plass til), men er fin og lekker og ikke minst enkel å holde ren, noe som er viktig for oss. :)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Håper ud blir like fornøyd med din som jeg er med min :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...