Gå til innhold

Parfyme til dame på 50


^KinderMaxi^

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe parfyme til min mor og svigermor. Tenkte på dolce & gabbana - the one til mamma, men vet ikke helt med svigermor. Hun liker friske lukter, men ikke sånne tenåringslukter. Noen forslag? Hun har brukt gucci ett eller annet, men er lei den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt det du spør om, men ...

Jeg synes det med å kjøpe parfyme til noen er veldig vanskelig. Duft er så personlig og hver duft lukter ulikt fra menneske til menneske. Ville iallfall ha sørget for at den kan byttes.

Jeg er i den alderen og bare elsker Amarige fra Givenchy. Nå er den rimelig tung da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma bruker Obsession og får veldig mye skryt for den.

Men som en annen her sier; ingen lukt er lik på to mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Clinique - Happy Heart, DKNY Be Delicious Fresh Blossom, Kenzo - L'eauParKenzo, Giorgio Armani - Acqua de Gioia eller Bvlgari - Omnia Amethyste?

Ingen av disse er typisk fjortis og flere av de er elegante dufter som godt passer for damer på 50 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Omnia Amethyste har eg på meg i dag, faktisk, mmmm... deilig! Kjem ofte i gavepakke rundt juletider. Elles er dei tre escale-duftene frå Dior fine, og Life Threads-duftene frå La Prairie. Tips: Be om å få med ei prøve av den du kjøper, så slepp ho å dra i butikken for å prøve den viss ho er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å høre med ekspeditrisen på parfymeriet. Jeg skal kjøpe parfyme til min kjærste, og jeg blir å benytte meg av deres erfaringer med andre mennesker:)

Endret av jento_2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir nok til at jeg hører med de. Hadde en liten lukte runde her om dagen, men det hjelper like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...