Kjersti 94 Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Jeg lurer på om noen av dere har en idé hva jeg kan kjøpe til beste veninnen min til jul? Jeg har lyst å kjøpe noe som er spesielt, og betyr noe. Jeg har ikke tenkt å bruke all verdens penger. Er det noen kreative der ute???
Gjest Linjalen Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Du kan enten kjøpe eller lage et album og lime inn bilder av dere to, et scrapbookalbum Det skal jeg lage til bestevenninnen min i bursdagsgave
Gjest Lebewesen93 Skrevet 17. november 2010 #3 Skrevet 17. november 2010 Hva slags interesser har hun da ? Du kunne jo kjøpt en liten ting, f.eks en dvd, cd, sjokolade, t-skjorte, smykke eller noe i den duren, også laget et hjemmelaget kort + en " billett" hvor du enten tar henne ut med på peppes, kino eller bowling ( du spanderer) ? Eller så finnes det masse fint man kan bestille, med eget bilde på. klær, kopper, konfekt osv http://www.fotoknudsen.no/gifts/index.asp?WT.mc_id=1001_001&WT.srch=1&kw=Foto&gclid=CNvTtvyAqKUCFcWGDgodrCS-Gg
Kjersti 94 Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2010 Scrapbook har jeg allerede laget til henne. Men den siden var slettes ikke dum! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå