Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd den nye todelte mascaraen fra Lòreal? Den blanke delen skal styrke og forlenge og den fargede delen skal gi masse volum og sterk farge. Men er det sant? Høres litt for godt ut til å være sant, er jo et billigprodukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble litt nysgjerrig på den jeg og, men har ikke testet den enda.

håper noen har.. ? :D

Skrevet

Jeg har den!

Måtte ha ny maskara og kunne like greit kjøpe denne, da jeg bruker L'oreal til vanlig også.

Den fingerer helt fint synes jeg. Vanskelig å si om den hvite greia fungerer (den er ikke hvit på vippene altså), men jeg har ikke noe negativt å si om maskaraen.

Gjest sunshine-t
Skrevet

jeg skal ut å kjøpe den i dag faktisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte den før sommeren i Frankrike. Syns den er bra, men gir muligens noe for lange vipper på meg faktisk. Ser veldig fake ut på en måte. Også syns jeg fargen er for svart!

Når du tar på den hvite ser du at den bygger seg oppå øyevippen noe som gjør den lengere, den svarte forsterker da selvf.virkningen.

Liker det litt mer naturlig jeg, så øyevipper på høyde med øyebrynet var ikke helt min greie, men er du ute etter laange øyevipper anbefales denne selvfølgelig! :)

-MH

Gjest Embla s
Skrevet

Den kjøpte jeg på lørdag :sminkedokke: den heter Double Extension. syns den fungerer bra, vippene virker lengre :wink:

Skrevet

ok, takk- og den separerer vippene og IKKE klumper seg?

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg syns den både separerer vippene og er totalt klumefri, veldig godt fornøyd er jeg :sminkedokke:

ehem det skal selvf. stå klumPefri :lol:

(kan også tilføye at det hvite 1. laget tørker fort). Absolutt en bra mascara uavhengig om den faktisk gjør vippene lenger el ikke.

Gjest gjest_i_dag
Skrevet

Jeg har denne mascaraen! Den koster 149 kr på Cubus...og 159 kr på H&M. Jeg var med mamma og fikk den hos henne.. kunne ikke dy meg! hehe :lol:

Det som er greia er at du først skal påføre den hvite delen. Dette fungerer helt vanlig, altså, slik du tar mascara på. Det hvite tørker fort så du kan egentlig med en gang ta på det svarte! Personlig synes jeg mascaraen er helt grei. Den er litt vanskelig å påføre da.. Klumoer seg litt også... Den mascaren JEG vil anbefale er absolutt Colection 2000 mascaraen som finnes på Kappahl til BARE 39 kr! :D

Gjest Ethereal
Skrevet

Når en mascara fra L'Oreal, som egentlig er et midprice-merke, koster 159,-, gidder jeg ikke teste den. Da kan jeg like gjerne kjøpe en "ordentlig" mascara. Men fra spøk til alvor: slike mascarabaser finnes også å få kjøpt separat, f.eks fra Estee Lauder. Den har jeg, og bruker den under alle slags mascaraer (når jeg har god tid).

Enda en PR-jippo fra L'Oreal....

Skrevet

Sant nok ethernal... Men nå har jeg kjøpt den! Kunne ikke dy meg! Den var på tilbud på hm nå til 129 kr. Selvom jeg foretrekker og kun bruker dyre merker MÅ jeg alltid prøve nyhetene fra loreal og maybelline. Vel, ikke i foundation da, men i mascara og leppestift! Det KAN jo hende det er bra.... selvom jeg ofte blir skuffa. Hadde jo ikke gjort noe å funnet en mascara som er billig og bra. Mascara er jo en ting som brukes flittig og tørker fort ut. Men det var ei her som skrev at collection2000 var bra. Det har jeg egentlig vanskelig for å tro... Husker jeg kjøpte den på adelsten da jeg var 14... Det var vel min første mascara. Jeg var nok ganske ustø på hånda den gang, men jeg husker at den drysset noe sinnsykt!! Men har kanskje blitt forbedret nå?

Gjest Ethereal
Skrevet

Maybelline har gode mascaraer, jeg har hørt rykter om at det skal komme en ny en som heter Sky High Curves.

Ellers liker jeg øyeskyggene til L'Oreal, de sitter lenge og har fine farger. Men jeg har fastslått at når jeg kjøper billigprodukter, blir det ofte impulskjøp, mens jeg tenker meg mer om når det gjelder dyrere saker. In the end blir det altså ett fett :oops:

Skrevet
Men det var ei her som skrev at collection2000 var bra. Det har jeg egentlig vanskelig for å tro...

..det er nok ikke bare deg som har det. Se her:

collection 2000-true curl mascara! Dette hadde j ikke trodd!

Har forøvrig gått til innkjøp av Double Extension fra L'Oreal jeg også og er ikke så veldig imponert. Den er ok, men klumper.

Skrevet

er fornøyd med den jeg.... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...