Brukernavn Skrevet 17. november 2010 #1 Skrevet 17. november 2010 Kommer ikke helt på hva det heter, men sånn stor, stram sak som man har under en ettersittende kjole for at magen skal se flat ut.. DET trenger jeg...noen som har tips om noen supre noen? Pris er ikke SÅ viktig, men jeg trenger den om noen dager, så den bør være å få tak i i noenlunde normale butikker som finnes de fleste steder.. På forhånd takk for hjelpen
Brukernavn Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 Og en annen ting...den må jo gå nedover lårene også, ellers får jeg jo trusekant under kjolen, og det er ikke interessant
Brukernavn Skrevet 17. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2010 De har på Lindex. Supert! Det er absolutt overkommelig å få sjekket. Takk
Mischa Skrevet 18. november 2010 #5 Skrevet 18. november 2010 Det står masse om slikt undertøy i KK nå, merker de nevner er blant annet Trinni & Susannah, Wolford, Scala, Magic, Mey og Triumph. Tror du kan finne mange av disse merkene på Det Lille Under. I tillegg selges noen varianter hos Cubus, Ellos og Lindex
Brukernavn Skrevet 18. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2010 Da sjekker jeg Cubus og Lindex i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå