Gå til innhold

Tidsskjema

Fremhevede innlegg

Skrevet

I vårt bryllup ble det mange flere taler enn jeg hadde trodd og ikke hadde vi oversikten heller. Vi overlot alt til toastmaster å koordinere mat, taler og sang, og det ble stor suksess! :D Vi hadde heller ingen faste tradisjonelle rammer rundt dette og det er jeg glad for.

Talere i bryllupet vårt ( i tilfeldig rekkefølge)

bruden

brudgommen

brudens 3 forlovere (klarte ikke å velge bare en :oops: )

brudgommens forlover

brudens bror

brudgommens far

en felles venninne

takk for maten

totalt 11 taler og 3-4 sanger og vi satt vel til bords i 3,5 timer (med en pause). De aller fleste talene var korte og morsomme og det ble ikke kjedelig. Så det er fult mulig å ha mange taler uten at det går for lang tid, men det er som sagt veldig greit å ha en toastmaster som styrer dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke brudgommen holde tale???

Eller du for den saks skyld?

Trodde alle brudgommer gjorde det, jeg.

Tør han ikke, eller?

Vi har bestemt at vi ikke skal holde taler til hverandre, hvis det er greit for deg....

Skrevet

Hvorfor skal begge foreldrene dine holde tale???

Fordi de har lyst begge to.

Skrevet

På et av stedene vi var for å høre om bryllup hadde de hatt et bryllup hvor de satt tilbords 6 1/2 time!!!! :o Jeg hadde håpet på 3-4 timer hos oss og jeg regner med det holder! Tror det bare blir en tale(Brudens far) hos oss, eller det kan jo komme på noen jeg ikke vet om!! Men verken brudgom eller noen av forloverene er noen talemennesker og det er helt i orden for meg! Synes det er koselig med sanger også jeg!! Da slipper jeg hvertfall å sippe så mye under middagen!! Men hver sin lyst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...