Gå til innhold

Analsex

Gjest HunterLady

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange her som liker det?

Hvorfor/hvorfor ikke??

Jeg har hatt fire dager på rad nå.. Begynner å gjøre vondt.. :gjeiper:

Oppgi gjerne kjønn

Du burde ikke analsex så ofte. Så på et talkshow program på tv og da anbefalte en lege å ikke ha det for ofte. For da blir du slapp bak og kan ende opp med å bruke bleier (veldig sexy) men hvis det ikke gjør noe så er det bare å kjøre på ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ikke analsex så ofte. Så på et talkshow program på tv og da anbefalte en lege å ikke ha det for ofte. For da blir du slapp bak og kan ende opp med å bruke bleier (veldig sexy) men hvis det ikke gjør noe så er det bare å kjøre på ;)

I utgangspunktet er vel vagina formet slik at den skal være mottakelig for å få noe inn (og ut når man føder). Analåpningen er vel rett og slett egentlig bare et "ut-hull"? At man skal jobbe, massere, bruke masse kremer og dill betyr vel også at man bør være litt forsiktig med å gjøre det for ofte...

Gjest HunterLady
Skrevet

Hun jeg har sex med, er helt vill når det kommer til denne formen for sex. Hun kommer så det suser, spruter og står i. Dermed har det at jeg tar henne analt blitt et fast innslag i vår seksuelle verden.

Og vi trenger ikke så mye forberedelse heller. Litt glidekrem, så fingre litt før det er klart for å bestige.

Hun forteller at hun tenner ekstra på dette fordi hun synes det er rått og dyrisk og at det gir en annen følelse enn vaginalt samleie.

Så herlig!

Oppvarming er litt oppskrytt der bak.. Trenger heller ikke oppvarming. hvorfor skal man d egentlig??? Aldri skjønt..

Gjest Linda sofie
Skrevet

I utgangspunktet er vel vagina formet slik at den skal være mottakelig for å få noe inn (og ut når man føder). Analåpningen er vel rett og slett egentlig bare et "ut-hull"? At man skal jobbe, massere, bruke masse kremer og dill betyr vel også at man bør være litt forsiktig med å gjøre det for ofte...

Huff jeg vil ikke ha et slapt rompehull og måtte bruke bleier. Noe så kvalmt

• Liker 1
Skrevet

Så herlig!

Oppvarming er litt oppskrytt der bak.. Trenger heller ikke oppvarming. hvorfor skal man d egentlig??? Aldri skjønt..

Det har vel med hvor elastisk man er da vel?

Skrevet

Jeg har aldri hatt analsex og kommer heller ikke til å ha det. Tenner bare ikke på. Nå blir jeg sikkert kalt for barnselig og prippen men jeg synes det er litt ekkelt med tanke på at man driter derfra. Rompehullet er vel ikke ment for ta inn ting? Jeg bruker kun ropmehulle til en ting og det er å bæsje hehe.Er glad for at typen ikke maser om analsex slik som eksen min gjorde. Phuuu.

• Liker 1
Skrevet

Så herlig!

Oppskrytt faktisk. Ikke mye muskler bak du da :gjeiper:

Gjest HunterLady
Skrevet

Oppskrytt faktisk. Ikke mye muskler bak du da :gjeiper:

Dust! :gjeiper:

Joda jeg har det, men tenner på smerte.. Så at kuken støtes inn hardt og brutalt, gjør vondt som faen. Men deilig er det likevel!

Skrevet

Så herlig!

Har du ikke oppvarming? Er det bare å ta inn pikken der? Jøss da må du være slapp bak der :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dust! :gjeiper:

Joda jeg har det, men tenner på smerte.. Så at kuken støtes inn hardt og brutalt, gjør vondt som faen. Men deilig er det likevel!

Bra for deg (at du tenner på smerte), men jeg vil råde deg til å være litt forsiktig allikevel. Du kan fort ende opp med hemoroider store som overmodne druer. Og det er ikke for å komme med noen pekefinger, men fakta.

Gjest HunterLady
Skrevet

Har du ikke oppvarming? Er det bare å ta inn pikken der? Jøss da må du være slapp bak der :fnise:

Ta å les lengre opp du før du dømmer rumpa mi! ;)

Skrevet

Bra for deg (at du tenner på smerte), men jeg vil råde deg til å være litt forsiktig allikevel. Du kan fort ende opp med hemoroider store som overmodne druer. Og det er ikke for å komme med noen pekefinger, men fakta.

ja man må være forsiktig med analsex. Man burde ikke ha det for ofte.

Gjest HunterLady
Skrevet

ja man må være forsiktig med analsex. Man burde ikke ha det for ofte.

Er såklart forsiktig da. Liker analsex for godt til å risikere noe.;) Kjenner forskjell på godt-vondt og vondt-vondt!

Skrevet

Jeg liker det.

For noen år siden sa jeg alltid til meg selv at det skulle jeg ihvertfall ikke prøve. Og i starten i mitt forrige forhold sa jeg det til han. Det tok en stund før han an ymtet frempå at han ville det. Dette var en periode hvor vi bodde langt unna hverandre og jeg tok å kjøpte en dildo som ikke var stor, glidekrem og prøvde meg frem:D

Viste det foran camen til han:) Hehehe

Når jeg kom til han neste gang var det anal for alle penga. Jeg liker best vaginal men det tenner meg at han syns det er så deilig å ta meg i ræva. Og det er en spesiell følelse. Enda nærmere hverandre på en måte.

Vi startet i skje. Det var det mest behagelige for meg og han var veldig forsiktig. En gang prøvde vi med at jeg lå på ryggen med pute under rumpa. Jeg syntes det var smertefullt og begynte nesten å grine. Han stoppet selvsagt og kysset meg ømt til jeg slappet av. Da gikk det veldig greit. En av de beste sex opplevelsene mine noen gang. Vi kom så nærme hverandre:)

Måtte bare dele denne positive opplevelsen min :sjenert:

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg har prøvs analsex men ble skuffet siden det gjorde så vondt. Har kanskje litt med å gjøre at jeg ikke klarte å slappe 100% av. Men jeg måtte be han om å stoppe ganske fort. Har ikke prøvd det siden den gang. Kanskje jeg skal gi det en sjanse til.

Skrevet (endret)

Det at det er "dirty" gjør det digg :)

Endret av Rights
Skrevet

Jeg har prøvd det 4 ganger, jevnt fordelt på 8 år. Like lite godt hver gang. :ler:

Jeg har gjort alt "rett" hele tiden; glidemiddel, god tid, trygg på partner, i mitt tempo osv., men det blir bare ikke noe godt. Jeg synes ikke det er vondt (så lenge partner tar hensyn), men det er bare ubehagelig. Som jeg skrev i en annen tråd - det kjennes som jeg holder på å drite meg ut. Innover. :ler: Beste beskrivelsen jeg kan komme på. Det er nesten litt godt når vi har holdt på en stund og han "kjører på" litt, men det varer ikke lenge og det fører ikke til noe mer. Er han stor i tillegg (prøvde anal med en på 16 cm i omkrets - au!) blir det ganske vondt i perioder. Det var også vondt etterpå, i flere dager.

Jeg kan nok bli med på anal en gang i blant om han liker det veldig godt og hører etter meg, men det er ikke noen favoritt.

Skrevet

Det handler definitivt om å slappe av... Jeg har kanskje opplevd det 5 ganger i mitt liv... er evigheter siden sist for jeg får litt grøsninger av og tenke på det for tiden, men vet ikke hvorfor... :sjenert: hvertfall et par av de gangene vi har hatt analsex, har vi våknet bare midt på natten og i halvsøvne blitt skikkelig kåte og vi har hatt null heminger.. Utrolig deilig egentlig, men føler forholdene må virkelig ligge til rette for det.

Skrevet

Får dere ikke vondt etterpå? Herregud jeg trodde dø da jeg våknet opp kvelden etter vi hadde analsex. Jeg hadde vondt i rompa og senere på dagen måtte jeg bæsje og AUU!!! Fy søren å vondt. Aldri mer analsex. Det er ikke verdt det

Selv om vi brukte masse glidemiddel så synes jeg det var litt vondt i begynnelsen (spesielt da han skulle ta pikken inn. Han har ikke akkurat liten pikk heller) men etter det var det bare ubehagelig og det føltes ut som bæsjen ble dyttet frem og tilbake. Nice. Litt ekkelt når vi var ferdig å hullet var utvidet. Hehe. Føltes litt rart. Ikke en sånn wow opplevelse for meg. Tror jeg holder meg til vanlig sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...