Gå til innhold

Analsex

Gjest HunterLady

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Mange her som liker det?

Hvorfor/hvorfor ikke??

Jeg har hatt fire dager på rad nå.. Begynner å gjøre vondt.. :gjeiper:

Oppgi gjerne kjønn

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er gøy med variasjon.

kvinne

Gjest Sommertid
Skrevet

Nei takk. Har prøvd noen ganger men det er absolutt ikke noe for meg.

Skrevet

Ja, jeg liker veldig godt at mannen min tar meg i 2-a.

Skrevet

Har vært gift i noen år med mann som er relativt godt utstyrt. Vi har bare forsøkt én eneste gang - da alt lå til rette for det. Jeg synes generelt sett det blir for mye pes med analsex. For det første er det MASSE oppvarming som skal til og jeg skal vite at jeg ikke er full av dritt før det skjer. De gangene jeg faktisk har hatt veldig lyst har jeg ikke vært klar med tanke på at jeg f.eks. ikke har vært på do den dagen. Avføring og sex passer dårlig sammen for min del.

Jeg har imidlertid vært sammen med et par menn som hadde penisstørrelse under gjennomsnittet. Da var det mye enklere å gjennomføre, mye deiligere - og vi gjorde det opptil flere ganger.

Skrevet

Jeg digger det!! Men har ikke hatt det på kjempe lenge, dessverre :(

Skrevet

Kvinne - forsøkt endel ganger og syns det er jævlig ubehagelig, så jeg vet ikke om jeg noen gang vil orke å forsøke igjen.

Gjest MikeWaters
Skrevet

Kvinne - forsøkt endel ganger og syns det er jævlig ubehagelig, så jeg vet ikke om jeg noen gang vil orke å forsøke igjen.

Typisk kvinnfolk, tenker bare på seg selv ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Anbefaler deg på det sterkeste å prøve igjen. Det er faktisk kjempedeilig når man klarer å slappe av og er kåt som et udyr! ;)

Skrevet

Typisk kvinnfolk, tenker bare på seg selv ;)

Neida Mike - jeg kan godt ta han i rumpa, så jeg føler jeg gjør mitt for å få analsex på dagsordenen :nigo:

Anbefaler deg på det sterkeste å prøve igjen. Det er faktisk kjempedeilig når man klarer å slappe av og er kåt som et udyr! ;)

Jeg har forsøkt skikkelig og mange nok ganger til at jeg tror jeg kan fastslå at det ikke er tingen for meg gitt.

Kåt som et udyr er jeg faktisk ganske ofte, så det skal ikke stå på det :lur:

• Liker 1
Gjest MikeWaters
Skrevet

Neida Mike - jeg kan godt ta han i rumpa, så jeg føler jeg gjør mitt for å få analsex på dagsordenen :nigo:

Det er jenta si det :)

Skrevet

Det er jenta si det :)

*Klapper meg selv på hodet* :nigo:

Skrevet

Helt enig! Prøv igjen , slapp av og bruk masse glidekrem..

Det er ved analsex jeg får de beste orgasmene iallefall :fnise:

Skrevet

Helt enig! Prøv igjen , slapp av og bruk masse glidekrem..

Det er ved analsex jeg får de beste orgasmene iallefall :fnise:

Ehm... jeg har forsøkt. Har forsøkt flere ganger, med mange års mellomrom og ulike partnere OG ei dynge med glidekrem, masse oppvarming, forsiktig, tålmodig og alt det der - og ikke minst har jeg virkelig ØNSKET å like det - men det er og blir skikkelig, skikkelig ubehagelig.

Ja, det er på sitt vis opphissende i teorien fordi det er dirty og greier, det er fint når partneren nyter, og det er definitivt verdt å strekke seg litt og forsøke nye ting - og ikke minst forsøke ting den andre tenner på - men det er og blir vondt. Rett og slett.

• Liker 1
Skrevet

Ehm... jeg har forsøkt. Har forsøkt flere ganger, med mange års mellomrom og ulike partnere OG ei dynge med glidekrem, masse oppvarming, forsiktig, tålmodig og alt det der - og ikke minst har jeg virkelig ØNSKET å like det - men det er og blir skikkelig, skikkelig ubehagelig.

Ja, det er på sitt vis opphissende i teorien fordi det er dirty og greier, det er fint når partneren nyter, og det er definitivt verdt å strekke seg litt og forsøke nye ting - og ikke minst forsøke ting den andre tenner på - men det er og blir vondt. Rett og slett.

Da har du jo virkelig gjort en innsats må jeg si..

Men det er mye annet å gjøre som er deilig da. :sengekos:

Det viktigste er at både du og partneren er fornøyd med det sexlivet dere har.

Sorry så ikke det innlegget om at du hadde prøvd mange ganger ;)

Hjelper ikke alltid å være kåt som ett udyr nei men fy flate så godt at vi er det!! :fnise:

Skrevet

Hun jeg har sex med, er helt vill når det kommer til denne formen for sex. Hun kommer så det suser, spruter og står i. Dermed har det at jeg tar henne analt blitt et fast innslag i vår seksuelle verden.

Og vi trenger ikke så mye forberedelse heller. Litt glidekrem, så fingre litt før det er klart for å bestige.

Hun forteller at hun tenner ekstra på dette fordi hun synes det er rått og dyrisk og at det gir en annen følelse enn vaginalt samleie.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Nei jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Det var vondt og ubehagelig

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...