Gå til innhold

Pulsklokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å kjøpe pulsklokke til kjæresten til jul, men det er jo så mange valg.

Har samlet det inn til polar ft7, ft60 eller rs300x. Noen som kan anbefale meg hvem av disse jeg skal kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen peiling på pulsklokker, men når jeg skal kjøpe div ting som det finnes mange av så leter jeg alltid etter tester på nettet.

Skrevet

Hei.

Jeg har Polar rs300x og er veldig fornøyd med den. Den har alt jeg trenger, den er lett å fortså og lese og den er ikke stor og klumpete på hånden. Den har ikke integrert GPS, men det går an å kjøpe utenom. Jeg kan virkelig gå god for denne klokken.

Lykke til med valget. :)

Skrevet

Kan jeg bare spørre hva man skal med gps på en pulsklokke? Jeg pleier ikke å løpe meg vill :skratte:

Skrevet

:ler: Det er bra du ikke gjør, jeg derimot har en tendens til å gjøre det. Helt sant..

Såvidt jeg har forstått det kan man også lese av hvor langt man har løpt med en gps/fotsensor, noe jeg savner på min klokke. :)

Skrevet

:ler: Det er bra du ikke gjør, jeg derimot har en tendens til å gjøre det. Helt sant..

Såvidt jeg har forstått det kan man også lese av hvor langt man har løpt med en gps/fotsensor, noe jeg savner på min klokke. :)

:hoho: Da får du begynne å løpe rundt i en ring slik at alltid slutter sammen plassen du startet :hoho:

Men ja, å kunne se hvor langt man har løpt er jo veldig greit.

Skrevet

FT60 er veldig bra, jeg har brukt den en stund nå. På ft60 er det treningsprogram innlagt, dette er ikke nødvendog syns jeg, (jeg trener 3-4 ganger i uken) og den vil jeg skal trene mindre?!?! så denne klokken vil jeg anbelfale helst til jenter som trenger en liten motivasjon, selv bruke jeg ikke det opplegget. Men polar klokkene er virkelig til å anbefales. gode pulsbånd også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...