Gå til innhold

Mister du av og til fokus?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hender det at du snakker med noen og så plutselig men den andre personen snakker popper rare tanker inn i hodet ditt og du må tvinge deg selv til å høre etter? :fnise:

Eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Bare hvis jeg har mye å tenke på, eller om det personen snakker om er totalt uintressant for meg.

Mener ikke noe vondt med det, da. Det bare skjer liksom :jepp:

Skrevet

Hele tiden, jeg fikk problemer med konsentrasjonen etter en ulykke jeg var i. Føles som om hodet tar seg en liten pause, før den er klar til å komme tilbake igjen.

Skrevet

Eller er det bare meg?

Nei.

Skrevet

Ja. Kan også miste tråden mens jeg selv prater. Pinlig...

(ammetåke, men dog)

Skrevet

Jeg har en venn som jeg er veldig glad i men som ofte snakker om totalt uinteressante ting. Så av og til kobler jeg liksom helt ut. Kan ikke noe for det. Han har faktisk kommentert det flere ganger... DU hører aldri etter.

Well hadde sikkert hørt etter hvis han ikke absolut måtte snakke om hva han lærte i en matte-bok den dagen. Jeg mener seriously er det normalt å begynner å prate om matte eller kjemi sånn plutselig?

Skrevet

Det hender av og til, ja.. :sjenert:

Skrevet

Veldig sjelden, men hvis noen begynner å bable i vei om bagateller i en evighet, så hender det hjernen tar seg en liten hvilepause eller begynner å planlegge middagen. Tror det er helt vanlig for de fleste av oss. :)

Gjest Sommertid
Skrevet

Det skjer veldig ofte, spesielt når jeg snakker i telefonen. Da hører jeg nesten aldri etter. Folk har gitt opp å ringe til meg nå da. De sender heller melding eller ringer kun for korte og konsise avtaler.

Jeg kan absolutt ikke noe for det, jeg klarer bare ikke å konsentrere meg så lenge jeg ikke har mennesket forran meg.

Skrevet

Det hender at det skjer ja.. Spesielt hvis jeg tenker på andre ting, mens jeg snakker med noen. Da kan det hende at jeg glemmer hva vi egentlig snakket om.

Skrevet

Ja jeg kan "falle ut" innimellom når jeg har kaos i hodet. Får veldig dårlig samvittighet etterpå fordi jeg synes det er urettferdig at jeg ikke fulgte med godt nok. Selv om jeg ikke gjør det med vilje vel og merke..

Skrevet

Hele tiden, men det er fordi andre folk er så kjedelige :ler:

Skrevet

Jeg gjør det hver gang jeg snakker med folk som bruker 10 minutter på å si noe som egentlig tar 10 sekunder. Kjenner en slik person, og det er utrolig slitsomt å ta imot beskjed fra ham!

Jeg oppfatter jo poenget med en gang han begynner å snakke, men så gjentar han og omforklarer og styrer på, og fyller mellomrommene med "asså, liksom, ja for, jeg syns jo, bare for å, ja men da er det klart" osv osv....

:sukk:

Skrevet

Støtt og stadig :ler: Spesielt hvis noen snakker for lenge, eller snakker om noe som er totalt uinteressant for meg. Og på telefon, akkurat da merker jeg at multitasking ikke er helt greia :sjenert:

Skrevet

Ja. Men det er ofte at jeg bare tenker videre på noe de har sagt. Verste er om noe blir skikkelig absurd i hodet mitt og den andre egentlig snakker om noe ikke så morsomt.. Prøv å ikke le da..

Litt sånn: http://www.youtube.com/watch?v=-iKjkPgVQcE

:fnise:

:skratte: Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke så den komme. Jeg ser på dette showet av og til og det er bare typisk at hun skulle være den som lo.

Skrevet

:skratte: Kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke så den komme. Jeg ser på dette showet av og til og det er bare typisk at hun skulle være den som lo.

Coupling er bare helt helt helt fantastisk. Har nå mer eller mindre sett alle sesongene i løpet av noen få uker.

(hint: alle 4 sesongene er nå under 12 pund på play.com...) :sjenert:

Men ja.. ikke veldig bra å vite om 'giggle loop'. Rett og slett fordi det faktisk skjer!

Skrevet

Uff, jeg kan ikke gå på noenting som innebærer en guide, det er peenger ut av vinduet. Så: ja. Faller alltid av når noen skal fortelle noe, og det tar lenger enn 30 sekunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...