Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Da slipper vi hvertfall at Norge med et nødskrik hadde kommet til EM med dette møkkalaget, hvis de f eks hadde slått Latvia. Luxembourg-kampen var en lidelse.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Det blir jo ikke mindre fotball om vi ikke kommer til EM. Det er jo det som er målet(mindre fotball) ikke sant.
Gjest lurven Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 men man slipper hvertfall å se kjedelige lag som norge i em
Pip Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Synes fotball er morro' date=' jeg...... :D[/quote'] Eg òg! Men den kampen på laurdag var rett og slett særs lite underhaldande... Og fabelaktig elendig gjennomført av eit norsk lag som, uansett korleis ein ser det, burde greidd å knuse Luxembourg! :-? 3.divisjons-fotball heime er jo mykje meir sjåverdig...!
MarianneE Skrevet 14. oktober 2003 #7 Skrevet 14. oktober 2003 Mulig det. Jeg stod på kjøkkenet og agde mat, men med TV'n høyt på. Oppfatta at det ikke var de helt store sjangsene, ja..... Men hva har skjedd med norsk fotball siden vi kvalifiserte oss til VM'94? Hvorfor har det gått så nedover? Synes det er for lett og skylde på Semb. Javist har han sin del der, men hvor er de store profilene på laget nå? Norge fremstår som en blåkopi av det det en gang var, og det er ikke bra! Engasjert, jeg? Å neeeeiiiiidaaaa!!
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #8 Skrevet 14. oktober 2003 På den annen side; hvis Norge skulle slumpe til å slå ut Spania i playof, vil jo den samme pressen som nå hetser laget plutselig bestemme seg for at vi er best i verden... - igjen! Ikke at det er så veldig sannsynlig, altså - men...nåja.
Malou Skrevet 14. oktober 2003 #9 Skrevet 14. oktober 2003 Hvis vi mot all formodning skulle klare å slå Spania (selv om det er tvilsomt) så kan vi i hvertfall si at vi har noe i EM å gjøre! Jennifer
brum Skrevet 14. oktober 2003 #10 Skrevet 14. oktober 2003 Synes det var synd at vi fikk Spanina Målet er jo å komme til EM. Noreg er en god fotball nasjon når vi bare får det til!
Gjest lurven Skrevet 14. oktober 2003 #11 Skrevet 14. oktober 2003 jeg har en uggen følelse at norge vil slå spania.. og dermed må vi sitte å til flo og co
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå