Smilla78 Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Dette har jeg ventet lenge på! The julekalender er etter min mening den morsomste julekalenderen ever og nå kommer det endelig en fortsettelse! Jippiiii!! Har sett ihjel videoen med de gamle eoisodene og blir aldri lei Olaf, Gjertrud og Benny!!!!! Det e`bærre lækkert!!!
Redhead Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Dette har jeg ventet lenge på! The julekalender er etter min mening den morsomste julekalenderen ever og nå kommer det endelig en fortsettelse! Jippiiii!! Har sett ihjel videoen med de gamle eoisodene og blir aldri lei Olaf' date= Gjertrud og Benny!!!!! Det e`bærre lækkert!!! Fortsettelse? :o Er det sant? Trodde serien kom i reprise til jul jeg. ----------------------------------------------------------------------------- "That was a good vending, can you gjentake that?"
Arwen Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg også trodde den kom i reprise :o :klø:
Malou Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Here we go again... Lurer på om norsk/engelsken igjen kommer til å herje som en farsott over landet. Jeg var russ det året den ble sendt første gang og husker (nesten :blunke: ) de utallige støveldancene. Jennifer
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #8 Skrevet 13. oktober 2003 Kommer det nye? Jeg og trodde det var reprise.. :klø:
Mette Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Oj, det var en hyggelig overraskelse, trodde også at det var reprisen, de skulle sende.
Skravla Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 På TV2 sine sider står følgende: Gjensyn med "The Julekalender" I desember blir det nok mye "bob, bob, bob". Da blir det nemlig gjensyn med Olaf Sand, Gjertrud, Fritz, Hansi og Gynter i "The Julekalender", en serie TV 2 har hatt suksess med to ganger tidligere. Etter min mening tyder dette på reprise - ikke nye episoder
Redhead Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 På TV2 sine sider står følgende: Gjensyn med "The Julekalender" I desember blir det nok mye "bob, bob, bob". Da blir det nemlig gjensyn med Olaf Sand, Gjertrud, Fritz, Hansi og Gynter i "The Julekalender", en serie TV 2 har hatt suksess med to ganger tidligere. Etter min mening tyder dette på reprise - ikke nye episoder Det er nok det som er riktig. Regner med at det hadde vært mer kjent om de hadde spilt inn en fortsettelse. Men, gleder meg kjempemasse til serien begynner !
bluebird Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Tror ikke jeg orker å se den serien en gang til. Men det potetgullet som kom ut i forbindelse med serien, DET var godt det. :oops:
Smilla78 Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #13 Skrevet 14. oktober 2003 Mulig jeg tar feil her, men jeg mener jeg leste i se og hør eller noe at det skulle være en fortsettelse. Men mulig jeg har misforstått eller husker feil. Den som lever får se. Potetgullet ja, det var kjempegodt!!! Det kommer sikkert igjen. Som om ikke jeg var hekta nok på potetgull fra før.... Også reklamen da med Gjertrud og Olaf!!! Kjøøøøøøøøøøøøøp Olaaaaaaaaaaf Sands rifla pottttttttetflak!!!! Jøuuuuu, det e`bærre lækkert!!! Gudameg som jeg gleder meg!!!
Gjest sunshine-t Skrevet 14. oktober 2003 #14 Skrevet 14. oktober 2003 jippi!!! to favoritt-julekalendere dette året da!!!
Felicia Skrevet 14. oktober 2003 #15 Skrevet 14. oktober 2003 *sukk* Dersom jeg hører en éneste "bob-bob" i tiden fremover kommer jeg til å klikke. Serien var morsom nok den, men alle referansene til serien som oppsto i språket til omgivelsene mine kan jeg klare meg uten.
Piñacolada Skrevet 14. oktober 2003 #16 Skrevet 14. oktober 2003 Får vel se den denne gangen, da... Følte meg utafor i '94 da alle gikk rundt og sa "that was a good vending" og "bob-bob" hele tida. Men det er fortsatt ingenting som slår Skomakergata!!! :D
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2003 #17 Skrevet 14. oktober 2003 It's hard to be a nissemann... Ååååå, jeg gleder meg!
Arwen Skrevet 15. oktober 2003 #18 Skrevet 15. oktober 2003 Sendte mail til TV2 for å pørre om The julekalender og fikk dette svaret: det er ikke riktig at vi skal sende nye episoder av The Julekaler. Vi skal sende den serie som ble sist sendt i 1996 her på TV 2. Sorry folkens..
Redhead Skrevet 15. oktober 2003 #19 Skrevet 15. oktober 2003 Sendte mail til TV2 for å pørre om The julekalender og fikk dette svaret: det er ikke riktig at vi skal sende nye episoder av The Julekaler. Vi skal sende den serie som ble sist sendt i 1996 her på TV 2. Sorry folkens.. Gjør ingenting. Gleder meg likevel jeg !
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2003 #20 Skrevet 15. oktober 2003 jeg er litt spent på om jeg kommer til å like den like godt nå som sist, men jeg skal så absolutt se på. Jeg var jo tilogmed på konsert med The Julekalender :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå