Gå til innhold

Å, kom og ta meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et lite dilemma...

Jeg er så forelska i en fyr, og jeg tenner skikkelig på han.

De gangene vi møtes, møtes vi alltid sammen med mange andre Vi kan sitte og sende hverandre blikk. Jeg kjenner at brytstene nærmest knopper seg, og at det ulmer nedentil... Hadde vi vært alene da, skulle han fått tatt meg hvordan han ville.

Jeg vet ikke om dette bare er en flørt, eller om det kan bli seriøst, og jeg vet ikke hva han føler tilbake, men jeg skjønner at han liker meg iallfall.

Jeg har bare lyst til at han skal ta meg der og da, åååå, hadde vi bare vært alene...

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ut som du er seksuelt frustrert.

DIGG! :D

Skrevet

Høres ut som du er seksuelt frustrert.

DIGG! :D

Håper ikke han tror jeg er det, for jeg er ute etter et seriøst forhold. Bare at jeg har så lyst på han!

Syns det godt på damer at de er seksuelt frustert? Isåfall er jeg bare det når jeg ser han... sukk!

Gjest HunterLady
Skrevet

Håper ikke han tror jeg er det, for jeg er ute etter et seriøst forhold. Bare at jeg har så lyst på han!

Syns det godt på damer at de er seksuelt frustert? Isåfall er jeg bare det når jeg ser han... sukk!

Tror virkelig ikke det gjør noe om han merker at du har lyst på han. Skulle jo bare mangle.

Nei, det sees ikke godt om du er flink å skjule det ;)

Skrevet

Jeg har et lite dilemma...

Jeg er så forelska i en fyr, og jeg tenner skikkelig på han.

De gangene vi møtes, møtes vi alltid sammen med mange andre Vi kan sitte og sende hverandre blikk. Jeg kjenner at brytstene nærmest knopper seg, og at det ulmer nedentil... Hadde vi vært alene da, skulle han fått tatt meg hvordan han ville.

Jeg vet ikke om dette bare er en flørt, eller om det kan bli seriøst, og jeg vet ikke hva han føler tilbake, men jeg skjønner at han liker meg iallfall.

Jeg har bare lyst til at han skal ta meg der og da, åååå, hadde vi bare vært alene...

Å få han til køys er vell neppe noe vanskelig - enten han har dame eller ei tror jeg . Utstråler du at du liker han spesielt godt på en flørtende erttende måte og er villig ovenfor han , tar det vanligvis ikke lang tid før han kommer løpende etter deg : ) Så bare kjør på å vis han tydelig at du er interesert helt ubeskjedent .Det gjør han opphisset og extra turn on på deg . Så opphisset at han til slutt ikke klarer å motstå fristelsen . Da kommer han nok løpende etter deg til slutt !

Veldig enkelt og greit syns jeg . Har aldri misslyktes akkurat når jeg selv har brukt denne metoden : ) Som dame er det bare å sende ut sterke " lokkende " signaler ...Dersom han ikke er homofil da ... så vil du nok lykkes !

Skrevet

Ja, womanwoman, jeg må si det er veldig etisk riktig å forføre en opptatt mann bare fordi det ulmer litt der nede..

Skrevet

Ja, womanwoman, jeg må si det er veldig etisk riktig å forføre en opptatt mann bare fordi det ulmer litt der nede..

Hvis han er opptatt, så klarer han vel å motstå fristelsen. Om ikke, så er det på tide å avslutte det gamle forholde tog starte noe nytt.

Skrevet

Hvis han er opptatt, så klarer han vel å motstå fristelsen. Om ikke, så er det på tide å avslutte det gamle forholde tog starte noe nytt.

Hvis en gift mann har sex med en annen kvinne så er det hennes feil, ikke hans. Menn kan som kjent ikke noe for seksualiteten sin og den sterke seksualdriften sin. Det kan kvinner derimot. Det er derfor du ser kvinner krige med hverandre på Jerry Springer, Ricki Lake, Dr. Phil, og lignende programmer heller enn å kritisere han. For han kan ganske enkelt ikke noe for det.

Skrevet

Hvis en gift mann har sex med en annen kvinne så er det hennes feil, ikke hans. Menn kan som kjent ikke noe for seksualiteten sin og den sterke seksualdriften sin. Det kan kvinner derimot. Det er derfor du ser kvinner krige med hverandre på Jerry Springer, Ricki Lake, Dr. Phil, og lignende programmer heller enn å kritisere han. For han kan ganske enkelt ikke noe for det.

Nei, menn kan jo ikke for at utstyret er så lett tilgjengelig, og at driftene tar over når de vil stikke den inn overalt. Kvinner burde selvsagt være så voksne at de ikke slippe hvem som helst inn i varmen

:ironi:

Skrevet

Helt riktig !

Jeg gir fan i om fyren har dame såfremst de ikke har små unger sammen osv - om jeg virkelig vil ha han : ) Eneste som kan stoppe meg , er om jeg vet at fyren har små barn .Da vil det være mindre interesant å sjekke opp en mann jeg vet er så tynget av ansvar , da jeg ikke vil være skyld i å splitte en familie selvfølgelig . Litt samvittighet har jeg da , ikke for hans dame - men for hans barn som er uskyldige offre i slike situasjoner . Hans dame er ikke mitt ansvar eller problem . Ja jeg er EGO i slike situasjoner , men vil jeg ha noe sterkt nok , sier jeg ikke nei takk ! Er ikke min jobb å påse at andres menn er trofaste mot dama . Liker fyren meg bedre og vi åpenbart har bedre kjemi ...er det kanskje på tide å avslutte det trygge men kjedelige forholdet han har . Ja av og til er faktisk gresset grønnere på den andre siden ....

Hvorfor skal folk bli i kjedelige , dårlige og misslykka forhold i årevis for enhver pris ? Når det finnes andre som virkelig vil ha dem ? Og kanskje passer bedre ? Det er å kaste vekk verdifulle , unge år av livet sitt .

Skrevet

Kvinner kan heller IKKE noe for sexualiteten sin , og for at de blir fristet de heller .Hvorfor skulle det være bare kvinnen sin feil da ? Er ikke bare menn som vil slite med å holde seg på matten under fristelser .Kvinner kan føle like sterkt begjær etter noen som menn kan faktisk . I hvertfall jeg .

Som sagt kan ikke kvinner heller noe for sine følelser de heller .Er jeg helt VILL etter en mann . Kan jeg ikke noe for det selv faktisk .Jeg styres likefult av mine instinkter og biologi , akurat som menn . Jeg har ikke valgt å føle det akkurat for den opptatte mannen .Selvfølgelig ville valgt en ledig mann , om jeg kunne styrt mine følelser selv .Men jeg kan ikke det . INGEN kan det .

Så egentlig er man jo begge uskyldige , i at det oppstår slike situasjoner .

Gjest Jentehumor
Skrevet (endret)

Å få han til køys er vell neppe noe vanskelig - enten han har dame eller ei tror jeg . Utstråler du at du liker han spesielt godt på en flørtende erttende måte og er villig ovenfor han , tar det vanligvis ikke lang tid før han kommer løpende etter deg : ) Så bare kjør på å vis han tydelig at du er interesert helt ubeskjedent .Det gjør han opphisset og extra turn on på deg . Så opphisset at han til slutt ikke klarer å motstå fristelsen . Da kommer han nok løpende etter deg til slutt !

Veldig enkelt og greit syns jeg . Har aldri misslyktes akkurat når jeg selv har brukt denne metoden : ) Som dame er det bare å sende ut sterke " lokkende " signaler ...Dersom han ikke er homofil da ... så vil du nok lykkes !

Nei...Jeg har enda blitt den dere dukka jeg. :/ Så det er noe som er feil her inne, eller noe som mangler *dunk i hodet*

For å si det sånn, dette er ikke oppskriften for "forhold" som ts vil ha!

Men funker som bare det ellers, i know

Endret av Jentehumor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...