Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Det er noe galt med tastaturet mitt idag... _ Dette er et sp.tegn [ Dette er en aa - Dette er en pluss ' Dette er en ae / Dette er en bindestrek ) Dette er en er-lik * Dette er kolon ^ Dette er tegnet for og @ Dette er anforselsteng Det er iallefall disse tegnene som dukker opp. Frustrerende!!! :evil: Er det en slags innstilling_ Eller en knapp jeg har kommet borti_
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Trykk på norsk på skjermen nederst til høyre v siden av uret! Du har fått den over på engelsk!
Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2003 ÅÅÅÅÅåååh, takk. Du er en engel! Dette har jeg aldri vært borti...
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Ikke jeg heller....før i forrige uke! Da fikk jeg umiddelbart hjelp av Lea, så denne gangen kunne jeg briljere!!!!
Livets datter Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2003 Du er herved utnevnt til dagens heltinne, Chimp!
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Betyr dette at du tar meg med i takketalen når du blir "Årets heltinne"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå