LetsGetFree Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Dette er altså det nevøen min øsnker seg til bursdagen sin, men er det noen som vet hvor jeg får tak i det? Den er visst helt lik Lynet, bare blå. Noen tips?
Gjest hogwash Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Virker som den blå blir kalt Dinoco McQueen. Mvh. en annen person med nevø
LetsGetFree Skrevet 16. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2010 Ah Dinoco er det altså! Tusen takk! Da vet jeg hva den heter og at det ikke bare er noe han har fått for seg, og det er jo et stort steg i riktig retning Om noen vet hvor jeg får tak i en sånn bil (var på oslo city idag uten hell..) så blir jeg veldig glad
Kosejenta Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Ah Dinoco er det altså! Tusen takk! Da vet jeg hva den heter og at det ikke bare er noe han har fått for seg, og det er jo et stort steg i riktig retning Om noen vet hvor jeg får tak i en sånn bil (var på oslo city idag uten hell..) så blir jeg veldig glad Vi kjøpte til yngstemann på Toys R Us!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå