Gå til innhold

Deppa, når jeg burde være det stikk motsatte...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym akkurat idag...
Skrevet

Jeg går rundt i tåka om dagen, og vet ikke helt hvorfor egentlig.

Nye sider ved meg selv har dukket opp, noen sider som jeg ikke visste at jeg hadde. Det er både positivt og negativt forsåvidt.

Negativt fordi det er om tillitt og sjalusi.

Positivt fordi jeg, med disse følelsene, nå VET at jeg virkelig elsker og bryr meg om denne mannen. Det har jeg ikke kunnet si tidligere...

Vi har kjent hverandre i mange år. Møttes ifjor sommer helt tilfeldig, og det sa bare bang for oss begge på en ny måte. Men siden jeg var på vei ut av mitt forhold og han satt godt i sitt, så ble det bare at vi pratet innimellom som venner. Jeg prøvde etterhvert å kutte ut det også, jeg satt vel egentlig å "ventet" litt i smug på at han skulle bli "ledig". Da dette ble for komplisert tilslutt, valgte jeg å bryte all kontakt.

Mai i år sendte jeg han en mld, hadde ikke pratet med han siden juletider. Han ringte meg opp med engang, og to dager etterpå møttes vi. Og siden har vi hengt sammen hver eneste dag, vært på ferie osv.

Vi har det vanvittig bra sammen på alle plan, og jeg vet at jeg har funnet mannen i mitt liv. Han sier akkurat det samme til meg, og venner av han sier også at de aldri har sett han sånn som nå før. Jeg tar jo dette til meg med åpne armer, men likevel har jeg i det siste blitt så forferdelig mistroisk og rett og slett et utspekulert sjalusimonster...

Har aldri vært sånn tidligere, sier kansje litt om mine følser for de andre...

Jeg har begynt å tenke fælt på hvordan han var med meg når han var sammen med hun forrige... alle de tekstmld jeg fikk... som inneholdt mer enn "hei hvordan går det" for å si det sånn...

Alle de gangene han ville treffe meg i smug, som jeg heldigvis ikke ville.

Er han sånn med meg??

Telefonen kan ringe midt på natta, og det er selvfølgelig noen "jentevenner" som skal hjem fra byn og kansje kunne tenke seg å stikke innom huset hans på veien... Han svarer aldri men likevell.

Har vært så grusom å sjekket telefonen hans også *skammer meg*

Har funnet maaange mld fra jenter jeg aldri har hørt om, og de lyder ikke akkurat bra. jeg vet jo selvfølgelig ikke hva han svarer, men siden det gjentar seg stadig så kan han neppe være avvisende.

Jeg har ikke sagt hva jeg har gjort, men jeg har spurt han om han har avsluttet alle sine "flørter" før han traff meg igjen. Og han sier da ja.

Fatter ikke hvorfor jeg ønsker meg selv så vondt, men det har blitt en besettelse. Jeg burde vite bedre! Vi har en lang historie bak oss, og når jeg nesten har fått ett frieri oppå det hele burde jeg slappe av med det...

Meeeeen, det er hvordan jeg VET han har vært tidligere. At han er en flørt som uroer meg.

Så nå går jeg rundt og er deppa, og vet ikke hvorfor.

Jeg må kutte ut det er driver med, før jeg ødelegger alt. Dette er SÅ ulikt meg på alle måter.

Har noen vært sånn her tidligere? Noen som kan slå meg i hue på ekte cybervis og fortelle meg at dette er galskap?

Takk, hvis noen orket å lese alt dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det litt på samme måten. Typen min drev og sendte meg samme type mld før vi ble sammen og han fortsatt var sammen med ex'en. Nå sliter jeg med å stole på han. Sjekker tlf, men gjør det mens han er der sånn at han vet om det. Er fælt å være sjalu.

Jeg trøster meg med at det er fint så lenge det varer, og om jeg skulle bli bedratt vet jeg at han er en drittsekk og kommer ikke til å ville se han igjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

What comes around goes around

I dette tilfellet slår det som dere synes var utrolig positivt i starten over til å bli noe utrolig negativt.

Tankekors..ja så absolutt

male-volent

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, du har rett Champagne!

Får prøve å nyte det så godt jeg kan! Har faktisk aldri hatt så bra før, så kan ikke klage.

Men den skyggen henger stadig over meg, heldigvis merker han det ikke... Å sånn skal det forbli.

Skrevet

What comes around goes around

I dette tilfellet slår det som dere synes var utrolig positivt i starten over til å bli noe utrolig negativt.

Tankekors..ja så absolut

Jeg liker ikke dette ordtaket. det passer ikke her. hun har jo ikke ødelagt et forhold. å vi alle har gjordt noe som vi kansje ikke burde ha gjort.

Jeg har hatt problemer med sjalusi selv. Har heller aldri vert det før,men har heller aldri vert så glad i noen so jeg er i samboeren min. å man må jo kansje velge, en som ingen andre liker da blir jo ikke dette problemet. Jeg vil heller ha min kjære,selv om jentene henger rundt. For jeg har endelig klart å få han til å forstå at det dem jentene har gjordt er flørt.å at det sårer å sitte å se på,jeg sa til han at det var han som måtte sette ned foten.ikke så lett for oss ved siden av å gjøre det.Jeg sa til han at vi kunne møtes på halv veien. Jeg skulle ta meg selv i skinnet hvis han stoppet dem litt tidligere. for det er mange som ikke respekterer ett forhold.

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller: What goes around, comes around......... :tunge1:

JA, han er en flørt! :hjerter:

Du har nok laget din egen grav her ja. Det er gjerne slik! :murvegg:

Good luck! :tommel:

Gjest Anonymous
Skrevet

at hun har gravd sin egen grav?

stakkar,her forteller hun om noe som hun sliter med.

jeg føler med deg. gjør det du føler er rett du. stol på din egen magefølelse du.

Skrevet

Det er viktig å flørte selvom man er i et forhold, men det er en grense. Å skrive sms på den måten vil jeg si er å gå over grensen. Min ex var en drømmegutt på det feltet, han hadde en skare av jenter etter seg da vi ble sammen, men etter at jeg inrømmet at jeg ikke likte det ba han dem holde seg unna. Og jeg vet at han var ærlig om det nå, for nå er jeg en sånn jente han ikke vil prate med fordi den nye dama blir sjalu :cry:

Stol på gutten din til du har bevist det motsatte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...