Gjest Linjalen Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Har tenkt å lage julekalender til mamma og pappa i år, istedet for julegave. Men jeg synes det er vanskelig å kjøpe små og billige gaver til de, spesielt pappa. Har også tenkt til å lage hjemmelagede gavekort, men greier ikke å finne på 24 slike gavekort Noen som har forslag?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Jeg har kanskje barn på din alder? Jeg hadde blitt utrolig glad for en sånn adventskalender. Rett og slett fordi det viser at unger har tenkt på meg. Hva med å ha annenhver dag til hver av foreldrene dine. Mulig søndager og julaften sammen? Jeg hadde likt: Sjokoladebit Marsipan Et kort/lapp med en hyggelig hilsen Et stearinlys En bitteliten pose med kaffe eller te. En leppebalsam Flaxlodd En rimelig DVD Smågodt Kongerøkelse En god vaniljestang Kuler til badevann/badekar Ansiktsmaske
Gjest Linjalen Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Ja, jeg er 17 år Det var veldig fine forslag ^^ Skal bruke noen av de Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå