Meaty Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg endrer det originale innlegget mitt, for linkene jeg postet først virker ikke lenger. Men jeg kan i skrivende stund se både BBC 1, 2 og 3, Channel 4, Five, ITV-kanalene, min favorittkanal Dave + flere via linkene på Denne siden. Scroll ned til "United Kingdom". Dessverre er det ikke fullskjerm, men det duger likevel! Endret 27. november 2010 av Meaty
Wonders Skrevet 17. november 2010 #2 Skrevet 17. november 2010 Liker bbc food, de har alltid mye bra. Spes rundt jul!
Meaty Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2010 (endret) Liker bbc food, de har alltid mye bra. Spes rundt jul! Vet du om man kan se den kanalen på nett? Koselig med sånne matprogrammer! Jeg har ingen britiske kanaler på min TV. Endret 17. november 2010 av Meaty
cilipili Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 (endret) Mock The Week er sinnsykt bra. Engelsk versjon av Nytt på Nytt. En myyye bedre versjon.. Endret 20. november 2010 av cilipili
LillePetrine Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Takk for linker! Har savnet britisk tv etter jeg kom tilbake til Norge. Snufs. BBC Food er alltid bra. Mmmm..Åh, husker julereklamene til Sainsburys.. :rødme:
Cordelia Skrevet 27. november 2010 #6 Skrevet 27. november 2010 (endret) COOL! Skal prøve ut dette når jeg kommer meg på litt raskere nett. Endret 27. november 2010 av Cordelia
Meaty Skrevet 27. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2010 (endret) nevermind... Endret 27. november 2010 av Meaty
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2010 #8 Skrevet 27. november 2010 Jeg liker veldig godt britisk tv. Mat/hus/hage-type programmer er veldig ok, og den vidunderlige ganske tørre humoren, er midt i blinken for meg. Dessuten liker jeg det engelske språket! Skal sjekke linkene dine.
Cordelia Skrevet 27. november 2010 #9 Skrevet 27. november 2010 (endret) Kom forresten over en link på google et sted at de vurderer å gjøre bbciplayer tilgjengelig internasjonalt. Hadde vært kjekt for jeg fikk ikke til den der plug-in greia helt.Skulle gladelig betalt fees jeg, hvis jeg kunne streame bbc kanalene. I det minste se programmene. Endret 28. november 2010 av Cordelia 1
Meaty Skrevet 27. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. november 2010 Kom forresten over en link på google et sted at de vurderer å gjøre bbciplayer tilgjengelig internasjonalt. Hadde vært kjekt for jeg fikk ikke til demn der plug-in greia helt.Skulle gladelig betalt fees jeg, hvis jeg kunne streame bbc kanalene. I det minste se programmene. Det hadde vært topp! Jeg skjønner ikke hvorfor TV-stasjonene er så gniene når det gjelder å vise nett-TV utenlands. Tidligere kunne jeg se NRK på nett når jeg var i utlandet, men det går ikke nå lenger.
Cordelia Skrevet 28. november 2010 #11 Skrevet 28. november 2010 Nei, de kunne jo faktisk tjent litt penger på det også. Link 1
Meaty Skrevet 28. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 28. november 2010 Nei, de kunne jo faktisk tjent litt penger på det også. Link Takk for link. Jeg vet ikke om du så det, men jeg har endret hovedinnlegget mitt. De gamle linkene sluttet å virke, men jeg fant en webside der man kan se masse engelske kanaler.
Cordelia Skrevet 28. november 2010 #13 Skrevet 28. november 2010 Jeg vet ikke om du så det, men jeg har endret hovedinnlegget mitt. De gamle linkene sluttet å virke, men jeg fant en webside der man kan se masse engelske kanaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå