Gå til innhold

Flere som liker britisk TV?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg endrer det originale innlegget mitt, for linkene jeg postet først virker ikke lenger. Men jeg kan i skrivende stund se både BBC 1, 2 og 3, Channel 4, Five, ITV-kanalene, min favorittkanal Dave + flere via linkene på Denne siden. Scroll ned til "United Kingdom".

Dessverre er det ikke fullskjerm, men det duger likevel! :)

Endret av Meaty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker bbc food, de har alltid mye bra. Spes rundt jul!

Skrevet (endret)

Liker bbc food, de har alltid mye bra. Spes rundt jul!

Vet du om man kan se den kanalen på nett? Koselig med sånne matprogrammer! :) Jeg har ingen britiske kanaler på min TV. :grine:

Endret av Meaty
Skrevet (endret)

Mock The Week er sinnsykt bra. Engelsk versjon av Nytt på Nytt.

En myyye bedre versjon..

Endret av cilipili
Skrevet

Takk for linker! Har savnet britisk tv etter jeg kom tilbake til Norge. Snufs.

BBC Food er alltid bra. Mmmm..Åh, husker julereklamene til Sainsburys.. :rødme:

Skrevet (endret)

COOL!

Skal prøve ut dette når jeg kommer meg på litt raskere nett.

Endret av Cordelia
Skrevet (endret)

nevermind...

Endret av Meaty
Skrevet

Jeg liker veldig godt britisk tv. Mat/hus/hage-type programmer er veldig ok, og den vidunderlige ganske tørre humoren, er midt i blinken for meg. Dessuten liker jeg det engelske språket!

Skal sjekke linkene dine. :)

Skrevet (endret)

Kom forresten over en link på google et sted at de vurderer å gjøre bbciplayer tilgjengelig internasjonalt. Hadde vært kjekt for jeg fikk ikke til den der plug-in greia helt.Skulle gladelig betalt fees jeg, hvis jeg kunne streame bbc kanalene. I det minste se programmene.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Skrevet

Kom forresten over en link på google et sted at de vurderer å gjøre bbciplayer tilgjengelig internasjonalt. Hadde vært kjekt for jeg fikk ikke til demn der plug-in greia helt.Skulle gladelig betalt fees jeg, hvis jeg kunne streame bbc kanalene. I det minste se programmene.

Det hadde vært topp! Jeg skjønner ikke hvorfor TV-stasjonene er så gniene når det gjelder å vise nett-TV utenlands. Tidligere kunne jeg se NRK på nett når jeg var i utlandet, men det går ikke nå lenger.

Skrevet

Nei, de kunne jo faktisk tjent litt penger på det også.

Link

• Liker 1
Skrevet

Nei, de kunne jo faktisk tjent litt penger på det også.

Link

Takk for link. :)

Jeg vet ikke om du så det, men jeg har endret hovedinnlegget mitt. De gamle linkene sluttet å virke, men jeg fant en webside der man kan se masse engelske kanaler.

Skrevet
Jeg vet ikke om du så det, men jeg har endret hovedinnlegget mitt. De gamle linkene sluttet å virke, men jeg fant en webside der man kan se masse engelske kanaler.

:tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...