AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #1 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har altså vært ute med en mann tre ganger. Når vi er sammen har vi det kjempeflott, synes jeg- han er veldig kjærlig, ser mye på meg, smiler masse, tar masse pa meg osv.. Praten går lett. Men jeg får veldig lite oppmerksomhet mellom datesene, 1-2 meldinger og da er det jeg som står for initieringen av den ene av de to. Er dette et dårlig tegn eller er det for tidlig å bli helt koko og overanalyserende etter kun 3 ganger? Han har ikke ringt meg ennå. Vi møtes ca 1 gang i uken. hater dette. vi e voksne begge to, men jeg foler meg som en usikker fjortis plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #2 Del Skrevet 16. november 2010 Det kommer vel litt an på? Om dere f.eks avtaler neste møte på slutten av daten synes han kanskje ikke det er noe behov for særlig kontakt i mellom datene. Det er jo et godt tegn at dere har det bra når dere er sammen, men han har kanskje ikke fått de helt store følelsene ennå (og da også behovet for mer kontakt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå