Gå til innhold

Alli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd Alli? Har det fungert..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du driter olje med mindre du unngår fett i maten. Kjempe gøy!

Skrevet

Noen som har prøvd Alli? Har det fungert..?

Hvordan da mener du? Om det har fungert slik at man kan sitte på ræva hele dagen mens kroppen krymper?

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan da mener du? Om det har fungert slik at man kan sitte på ræva hele dagen mens kroppen krymper?

Nei.

Det var din tolkning av spørsmålet.... mulig å være så spydig? hvilke referanser har du for å kunne komme med en slik uttalelse?

Skrevet

Hadde det fungert så hadde hele verden visst om det :)

Gjest scorpius
Skrevet

Det er faktisk lov å komme med noen konstruktive tilbakemeldinger enten de er

positive eller negative. Hvem i all verden gidder å ta seg tid til å skrive

sånne kommentarer? Mange her på KG som tydeligvis mangler et liv...

TS, jeg vet dessverre ikke så mye om Alli, men kanskje det er noen andre der ute

som har noen erfaringer å komme med? :)

Skrevet

Man kan f.eks bruke søkefunksjonen her inne og søke på : Alli

Da kommer det opp andre tråder der folk har spurt om den samme.

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det funker! :D som vanlig må man gjøre en egeninnsats på trim og matfronten for å få gode resultater, men for hver 2. kg du går ned selv, går du ned en ekstra kilo med alli. Effektivt :D

Skrevet

Det funker! :D som vanlig må man gjøre en egeninnsats på trim og matfronten for å få gode resultater, men for hver 2. kg du går ned selv, går du ned en ekstra kilo med alli. Effektivt :D

Glad jeg ikke trur på sånn humbug...

Skrevet

Det fungerer faktisk, og jeg trimmet ikke noe særlig da jeg gikk på de... Det eneste var at jeg fikk diare til alle døgnets tider.

Skrevet

Alli / Xenical gjør at 1/3 av fettet du spiser, ikke blir tatt opp av tarmen. Om du likevel skulle spise mye fett, ender du opp med diaré. Slik jeg ser det er dette en kortvarig løsning for noen som kanskje ønsker en kickstart på dietten, men etter hvert bør man finne andre og BEDRE løsninger.

Skrevet

Hvis man er villig til å påføre seg selv diaré for å gå ned noen kilo, istedet for å legge om kostholdet og bevege seg litt, ja da er man dum i hodet.

• 5 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg ikke trur på sånn humbug...

Humbug? Det funket da for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...