Gjest Kristine Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Hei. Jeg og en i klassen skal ha en konkuranse mot hverandre. Vi klarer ikke å finne ut hva vi skal konkurere i, så jeg håper noen kan komme med morsomme forslag. Det må vere noe som er enkelt og arangere, som du kan gjøre nesten hvor som helst og som du ikke trenger så mye spessielt utstyr til.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Hvem som kan spytte lengst da. Melonsteiner eller noe.
Gjest Kristine Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 hmm ja kanskje, men skulle helst hatt noe som er innendørs og som er litt gøy.. som for eksempel en quiz eller en sangkonkuranse. Men de har vi allerede gjort så difor trenger vi nye tips! Skal nemelig ha en konkuranse hver uke fram til jul sant og kårer en vinner da. så setter pris på om jeg får mange forslag framover også! :-)
rainbow_dash Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Se hvem som kan spise 10 bamsemums raskest! Eller hvem som får flest marshmellows inn i munnen på en gang. 1
Gjest Kristine Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 hmm, ja de kan vi sikkert prøve en gang!
Chiyo Skrevet 16. november 2010 #8 Skrevet 16. november 2010 Lakris snor konkurranse. Hvem som kan spise fortest. Jeg ruler den konkurransen! Ellers kan dere begge holde armene strakt ut til siden og åpne og lukke hendene. Se hvem som kan holde på lengst før dere ikke greier mer. Det er ganske tungt faktisk. 1
kristine94 Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 ja takk for forslagene! setter stor pris på det! :-)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #10 Skrevet 18. november 2010 - Sitte mot veggen med 90 grader i knærne og hoftene. Se hvem som sitter lengst. Dette kan ta litt tid om folk er veldig sterke i bena, men det er utrolig tungt.. - Spise flest Berlinerboller uten å slikke seg rundt munnen. - Huske-lek. Legge ut f.eks. tjue små ting, dekke med et håndkle, og så la folk se på dem i ett minutt hver. Hvem husker flest? - Hvem kan holde pusten lengst? - Spise et eple som ligger i et kar med vann, uten å bruke hendene. Kan bli litt sølete, kanskje, men er bare å legge utover søppelsekker eller noe. - Rævkrok. - Den andre der man skal ha bena på ei linje, og prøve å bikke den andre ut av balanse, kun ved å holde hverandre i hendene. - Stirrekonkurranse. - Stein, saks, papir. - Gangetabellen (hver person får fem gangestykker hver, og skal svare innen X antall sekunder) Bare noen forslag..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå