Jesse Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Jeg skal til våren fortsette med fagene som gir med studiekompetanse. Skal ta det som privatist uten undervisning, slik jeg har gjort med de andre fagene til nå. Til våren tenkte jeg å ta engelsk skriftlig og muntlig (ENG1103 og ENG1003) De fagene jeg har tatt til nå, har jeg tatt under Reform94, så Kunnskapsløftet er helt nytt for meg. Etter å ha vært i kontakt med privatistkontoret i Oslo har jeg skjønt at man ikke skal levere inn leselister lenger til muntlig eksamen. Men noen her som kan svare på hvordan muntlig eksamen da foregår? Tidligere var det jo slik at du leverte leseliste noen mnd før eksamen, og så kunne du bli eksaminert i de tekstene du hadde skrevet opp på leselista. Hvordan forgår dette uten leselister? Får man utdelt tekster på forhånd (til forberedelsestiden), eller er det helt tilfeldig hva slags tekster man blir spurt om? (har forgjeves forsøkt å få svar på dette fra privatistkontoret, men blir ikke noe klokere) På forhånd takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå