Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #1 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er en mann i beste etableringsalder (30 pluss) som ikke helt skjønner hvor alle de single damene er hen..? -ikke på byen -Ikke på Kafé for der sitter alle fordypt i venninnesamtalen -Ikke på jobb for jeg jobber i et mannsdominert yrke -Ikke på treningen for alle raser rett hjem uten å dusje engang..? -Ikke på vennefestene for der er alle etablerte og skal hjem til barna -Ikke på kontaktannonser, for der er man mer interessert i gjesteboka si enn å svare noen seriøst.. Tar jeg feil? Kommer det noen på en planke? Er jeg for kresen? (Jeg er ikke stygg eller noe, helt normal altså) Hva gjør man så? Forslag og refleksjoner mottas med takk
Gjest Poirot Skrevet 13. oktober 2003 #2 Skrevet 13. oktober 2003 Her på KG virker det ivertfall som om en del har møtt sine menn over internett.
nessi Skrevet 13. oktober 2003 #3 Skrevet 13. oktober 2003 Ikke bare useriøse personer på internett. Møtte drømmeprinsen min via internett jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #4 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er en mann i beste etableringsalder (30 pluss) som ikke helt skjønner hvor alle de single damene er hen..? Hvor som helst! Jeg anbefaler deg å bruke mer utradisjonelle (i alle fall unorske) sjekkemetoder. Var i australia for ikke så lenge siden, ble jammen overrasket over hvor direkte folk var der. Eks: Jeg satt (alene) på pizzaresturant, koste meg med pizza. Jeg betalte for meg og gikk, plutselig kom servitøren løpende ut. Jeg tenkte med meg selv om jeg hadde betalt for lite for pizzaen el. noe sånt, men nei, han ville invitere meg på date! :o Jeg er singel nå, har lært en del nytt om sjekking etter austr.-turen, og benytter meg av det. Det funker. Har heller ikke troen på sjekking på byen, men en møter jo nye folk over alt når en tenker seg om.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #5 Skrevet 13. oktober 2003 Det har jeg også lurt på, på vegne av en venninne da... jeg har nemlig funnet mannen i mitt liv! :D Hun har prøvd alt! Nå har jeg fått henne til å logge seg inn på SprayDate som jeg har hørt mye bra om. Har en annen venninne som faktisk har møtt samboern sin der. Kansje du skal prøve der du å?
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #6 Skrevet 13. oktober 2003 Godt spørsmål. Ikke lett å svare på det. Selv møtte jeg min utkårete helt tilfeldig en sein kveld på byen(noen vil kalle det morgen :blunke: ). Har en venninne som sliter med det samme, ser det på henne hver gang vi møtes. For henne er det blitt et problem at det bare er hun i venninnegjengen som er singel. Hun begynner å tro at noe er galt med henne. Enda hun er verdens beste venninne, pen og alt mulig. Skal sende henne ut på spray.
aline Skrevet 13. oktober 2003 #7 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har møtt kjæresten min på fritidsaktiviteten jeg holder på med jeg, og det er fler en meg som har gjort det. :D Dersom man har en interesse, og gjør seg til del av ett "miljø" som har samme interesse, så blir man jo kjent med folk. Det praktiske da er jo at man får en partner med noe av de samme interessene, slik at man lett kan dele på fritiden men samtidig være aktive sammen. Ei tidligere venninde av meg møtte mannen sin på bussen (han kjørte den og hun tok den), og etter en stund kom de i prat, idag er de gift. Mange møter partner på nettet. Det er mange muligheter, men de dukker sjeldent opp når man leter som værst synes jeg, av egen erfaring. Lykke til uansett.
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 #9 Skrevet 13. oktober 2003 Meld deg på dansekurs. Det virker på to måter. Enten kan du treffe noen på kurset, spesielt bra for menn, siden det ofte er flertall av jenter. Om du ikke treffer noen der, så er det alltid en fordel å kunne danse. Du har noen annet å gjøre enn å drikke på byen, bli populær blandt damene, og får en grunn til å snakke til damene (de som er ædru nok til å danse er ofte de mest interessante å møte også tror jeg..). Om du overhode ikke kan tenke deg å danse er også andre fritidsaktiviteter å anbefale. Alt fra fjellklatring til fluebinderkurs. Men pass på å finne noe der det ikke bare er mannfolk...
punkyB Skrevet 13. oktober 2003 #10 Skrevet 13. oktober 2003 Her på KG må jo være det lureste stedet - så mange damer på en gang !! Ellers er det vel slik at alle tenker det samme som deg - hvor er de !!?? Alle venter på at det skal skje en selv - men ingen tar initiativ. Snakk med noen på treninga PÅ treninga feks. - snakk med hun søte i butikken , tror ingen vil bli fornærma om du høflig prøver å sjekke noen opp.
Gjest sexysadie Skrevet 13. oktober 2003 #11 Skrevet 13. oktober 2003 Inviter hun i butikken ute til middag...?
Gjest GreenSky Skrevet 13. oktober 2003 #12 Skrevet 13. oktober 2003 Snakk med noen på treninga PÅ treninga feks. - snakk med hun søte i butikken ' date=' tror ingen vil bli fornærma om du høflig prøver å sjekke noen opp.[/quote'] Jepp, det var det jeg mente ved å benytte seg av litt utradisjonelle eller "unorske" sjekkemetoder.
punkyB Skrevet 13. oktober 2003 #13 Skrevet 13. oktober 2003 Inviter hun i butikken ute til middag...? Eller en kaffe - eller bare prat litt og evnt. be om tlf.nr.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #14 Skrevet 13. oktober 2003 Eller den gang jeg ble sjekket opp, Fortell om planene for drivhus på finnmarksvidda Ideen var grei nok den, og mannen var en hyggelig fyr, bare synd jeg allerede var opptatt. Det viktigste er å skape kontakt. Smil og si noe hyggelig.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #15 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er en mann i beste etableringsalder (30 pluss) som ikke helt skjønner hvor alle de single damene er hen..? -ikke på byen -Ikke på Kafé for der sitter alle fordypt i venninnesamtalen -Ikke på jobb for jeg jobber i et mannsdominert yrke -Ikke på treningen for alle raser rett hjem uten å dusje engang..? -Ikke på vennefestene for der er alle etablerte og skal hjem til barna -Ikke på kontaktannonser, for der er man mer interessert i gjesteboka si enn å svare noen seriøst.. Tar jeg feil? Kommer det noen på en planke? Er jeg for kresen? (Jeg er ikke stygg eller noe, helt normal altså) Hva gjør man så? Forslag og refleksjoner mottas med takk Betyr dette at du aldri har møtt noen i det hele tatt på disse stedene du nevner, eller var ingen "date" bra nok for deg?
Tusenfryd Skrevet 13. oktober 2003 #16 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg er en mann i beste etableringsalder (30 pluss) som ikke helt skjønner hvor alle de single damene er hen..? -ikke på byen -Ikke på Kafé for der sitter alle fordypt i venninnesamtalen -Ikke på jobb for jeg jobber i et mannsdominert yrke -Ikke på treningen for alle raser rett hjem uten å dusje engang..? -Ikke på vennefestene for der er alle etablerte og skal hjem til barna -Ikke på kontaktannonser, for der er man mer interessert i gjesteboka si enn å svare noen seriøst.. Tar jeg feil? Kommer det noen på en planke? Er jeg for kresen? (Jeg er ikke stygg eller noe, helt normal altså) Hva gjør man så? Forslag og refleksjoner mottas med takk Har to venninner som lurer på akkurat det samme... men kaffe etter trening og Spraydate er visst poppis.
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #17 Skrevet 13. oktober 2003 Vi finnes overalt,,,,,,,,,,på restauranter, på gaten, på jobben, på skolen, på butikken, i parker, på nettet, i avisen, på konserter, på bussen, trikken, toget, båten, flyet, eller T-banen......Sjekk nøye på sistnevnte alternativer. Hos frisøren, på kurs, på stranden, hos fysioterapeuten, hos tannlegen, hos legen, i sentre, hos naboen, i skogen, på ferie, på drosjeholdeplasser, i heisen, i kantina, i trappa, på treningssenteret, på sykkeltur, i svømmebassenget, på bensinstasjoner, i kiosken, i solariumet, på apoteket.ja, overalt!!!!!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #18 Skrevet 13. oktober 2003 Jeg mener da ikke at det ikke er noen damer der idet hele tatt, har fin kontakt med mange jeg..men hvor i huleste er alle de andre? Leste at det var MASSER av single husholdninger: Hva i all verden driver de med utenom jobb/studier? Jeg er med på masser av forskjellige ting, men søren om det er mange gode kandidater på de stedene..? Jeg tror jeg er litt kresen og litt for mye på gjerdet kanskje? (Og jeg mener ikke kresen på utseende, jeg tenker mer på andre kvaliteter) Det er ikke bare bare å be folk ut synes jeg..eller det er kanskje feilen min..at alt skal være så opplagt liksom?
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #19 Skrevet 13. oktober 2003 Ja, jeg tror feilen din ligger der. Husk at du ikke er perfekt selv heller. Så sikt ikke høyere enn ditt eget nivå. :-? Gi folk en sjanse. Du kan bli overrasket!
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 #20 Skrevet 13. oktober 2003 Har en kompis som sier at han sliter med å finne dame fordi han er for kresen for sitt eget utseende, kanskje det er sånn med deg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå