Kamikatze Skrevet 18. november 2010 #21 Skrevet 18. november 2010 En kvinne som klager over for mye muskler på en mann er som en mann som klager over for store bryster på en kvinne. Sikker på du er hetero da? Folk som ikke greier å forstå at andre mennesker har andre preferanser enn dem selv, enten det gjelder damer, menn, biler, mat, og som derfor prøver å tre sin smak nedover ørene på andre er sosiale monstre de fleste skygger unna som pesten.
Gjest MikeWaters Skrevet 18. november 2010 #22 Skrevet 18. november 2010 Folk som ikke greier å forstå at andre mennesker har andre preferanser enn dem selv, enten det gjelder damer, menn, biler, mat, og som derfor prøver å tre sin smak nedover ørene på andre er sosiale monstre de fleste skygger unna som pesten. Sett musikk til så har du en hit
Gjest Dainty Skrevet 18. november 2010 #23 Skrevet 18. november 2010 Den type mann jeg faller for, er ikke typen til å steike seg i solarium. En gylden kropp etter fjellturer i sommersola derimot, jatakk Og jeg har ikke ord for hvor avtent jeg blir av den type framtoning som mannen i den første linken har. Just.. revolting.
Inx Skrevet 18. november 2010 #24 Skrevet 18. november 2010 Jeg tok sol for første gang for litt siden, det var skikkelig digg. Jeg skal fortsette med det selv om det kanskje ikke er tiltrekkende for endel damer, for det var faktisk deilig - spesielt ettersom jeg ser litt for lite dagslys når jeg jobber skift
Hinata Skrevet 18. november 2010 #25 Skrevet 18. november 2010 (endret) Er jo en forskjell på 30 min 3 ganger i uka og 10 min nå og da da Inx Endret 18. november 2010 av Hinata
Inx Skrevet 18. november 2010 #26 Skrevet 18. november 2010 Er jo en forskjell på 30 min 3 ganger i uka og 10 min nå og da da Inx Det hørtes ikke slik for meg da jeg leste de ganske bombastiske meningene om solarium og menn i denne tråden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå