scorpion73 Skrevet 5. mai 2002 #1 Skrevet 5. mai 2002 Hvor langt har dere kommet i løypa? Hva er i orden, og hva er ikke,jeg er nesten sikker på at jeg har glemt noe,men kommer ikke på hva det er for noe.12
Tussilago Skrevet 5. mai 2002 #2 Skrevet 5. mai 2002 Kan du ikke skrive opp hva du har ordnet så kan vi se om vi kommer på noe du har glemt?
Billa Skrevet 5. mai 2002 #3 Skrevet 5. mai 2002 Hei! Vi gifter oss 13 juli og tror det meste er i boks. Iallefall det vi kan ordne så langt i forveien. Dette er klart: - klær og sko til alle - fotograf - prest ( skal vies ute) - leie av telt - frisør - bukett er under bestilling - ringer er innkjøpt og gravert - kaker er bestillt - nattmat er klart - sprit er nesten klart ( mangler vin) - bil til kjøring - dekrasjoner og bordpynt er bestemt - stoler, bord, servise og bestikk er ordnet - hotell er bestillt - maten - toastmaster - musikere - ansvarlig for sanghefter er "booket" - Kjøkkenhjelp, sjåfør og barhjelp - bordkort - engangskameraer er innkjøpt - grill og grillspyd - jobber til div. er delegert Tror det var det hele Det ble litt hulter til bulter, men håper det er leselig for det ( I tillegg er det mye " småting" til mat og kaker som er innkjøpt...) Lykke til , og kom gjerne med en tilbakemelding på hvordan det går med deg!12
scorpion73 Skrevet 5. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2002 Vel skal vi se: dette er i orden: Lys og servietter, og annen pynt til bordet, blomster bestilt. Kjole, slør Sko ( vet ikke helt ennå) Frisør bestilt Neglelakk, og noe sminke kjøpt Brudgomsklær bestilt Brudebukett, og corsager bestilt Kirke Solist Kaker, pluss bryllupskake Ringer,skal vi kikke på til uka Samme med sko til brudgom Oppsett til koldtbord Noe er kjøpt inn allerede Lokale Gave oppakkere Sanghefter ( mangler bare de sangene som ikke kommer fra oss) Toastmaster Overnatting Invitasjoner sendt for lenge siden Ønskeliste Transport Mangler noen til å hjelpe til med servering/ rydding Overnatting til alle langveisfarende Nattmat Mat på fredag, for de som kommer da Lunsj på søndag Div snacks Bordkort Det er det jeg kommer på i farta, mulig det er mer men det kommer jeg ikke på idag, og ikke finner jeg lista mi med alle tingene på heller, typisk søndag. 12
Tussilago Skrevet 6. mai 2002 #5 Skrevet 6. mai 2002 Tror du har fått med det aller meste der altså, det ser bra ut Husk å kjøpe te også, ikke bare kaffe, det er ikke alle som drikker det. Noen som pakker ned gavene dere har fått slik at de ikke blir ubevoktet om natten? Vi skal ikke begynne å handle inn før det er mindre enn 1 mnd igjen, så du er langt foran oss. Vi har skrevet opp hva som skal ordnes så det er bare å få det i hus Lykke til på den store dagen, bare litt over 2 mnd igjen
Julifru Skrevet 6. mai 2002 #6 Skrevet 6. mai 2002 Ops.....gifter oss 13. juli og følgende er i orden; Kirke Lokale Har ikke sendt invitasjoner heller, og kjolen min er ikke påbegynt. Men : VI KOMMER NOK I MÅL!
Atilla Skrevet 6. mai 2002 #7 Skrevet 6. mai 2002 Vet ikke helt hvor i løypa vi står jeg, men synes det meste er på plass. Vi har: - Leid selskapslokaler - Kirke, prest, organist - Catering - Kokk - Fotograf - Band...(iallefall hyret inn et) - Toastmaster - Bil - Bryllupssuite - Klær til brudgom - Klær til brudesvenn - Klær til brudepiker - Brudekjole - Sko til alle - Invitasjoner - Brudebukett - Bryllupsreise - Kjøpt inn alkohol ...mer kommer jeg ikke på nå. Men ser at vi mangler en del ja.. - Atilla, som blir frue for mannen i sitt liv 6.juli1212[ Dette Innlegg er endret av: Atilla den 2002-05-06 11:10 ]
09.08.2002 Skrevet 6. mai 2002 #8 Skrevet 6. mai 2002 Vi har følgende under kontroll (når det er tre mnd. igjen): Prest lokale kjole m/ tilbehør til meg frisør, brudepynting fotograf gjesteliste og innbydelser (sendt i slutten av april) bordkort ringer meny transport av brud (eventuelt brudgommen også) Det som gjenstår er: klær til ham blomster bryllupskake valg av vin til maten skrive menyene musikk bordplassering Klær ordner han selv valg av blomster tenker jeg på så det knaker for tiden (bestemmer oss en gang i mai - juni) bryllupskake har vi bestemt - men valg av smak gjenstår (bestemmer oss en gang i mai) Så snart jeg vet hvilke viner vi skal ha - setter jeg meg ned for å skriver menykortene (skrives i mai eventuelt juni) musikken vil ta noe tid - utsetter det til den siste mnd (altså juli) bordplasseringen taes så snart vi har fått tilbakemelding fra alle de innbudte! Ser ut til at jeg har alt under kontroll... Vi skal ikke ha gavebord - men jeg må likevell velge en eller to som kan holde rede på hvilke gaver som kommer fra hvem. Videre skal vi ikke ha så mange taler - så jeg tror det blir faren min som får i oppgave å holde orden på rekkefølgen. Er jammen glad for at jeg har tre mnd. igjen. Det siste jeg vil er å stresse. Litt stress blir det jo alltid, men det er jo greit å minimalisere den!
Charly Skrevet 6. mai 2002 #9 Skrevet 6. mai 2002 Dette er ordnet: Lokaler inkl vask Bestilt mat og kokk til 'utrulling' Kaker (ikke bryllupskaken - skal smake denne uken.) Kirke og prest Fotograf Toastmaster Hjemmesiden : http:/devoted.to/randel Invitasjoner er sendt ut. Det meste til baren er kjøpt inn Antrekk og sko brudgom, mangler skjorte. Brudekjole er bestil, men skal sys inn. Undertøy og slør, mangler nattkjole. Bestemt, men ikke ordnet: Frisør og sminke Dekorasjoner kirke og bord, Brudebukett + knapphullsblomster osv. Bryllupskaken Sko til bruden Kjole til brudepiken (foreldrene betaler) Bordkort, skal jeg kjøpe i løpet av uken. Vin til maten er bestemt, men ikke kjøpt inn. Ost og kjeks til mottakelsen (kjøper vi dagen før) After Eight til kaffen Kirkeprogram - påbegynt. Sikkert noe jeg har glemt? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Charly den 2002-05-06 12:26 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå