Gå til innhold

Juli bruder..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt har dere kommet i løypa?

Hva er i orden, og hva er ikke,jeg er nesten sikker på at jeg har glemt noe,men kommer ikke på hva det er for noe.12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke skrive opp hva du har ordnet så kan vi se om vi kommer på noe du har glemt? icon_smile.gif

Skrevet

Hei!

Vi gifter oss 13 juli og tror det meste er i boks. Iallefall det vi kan ordne så langt i forveien.

Dette er klart:

- klær og sko til alle

- fotograf

- prest ( skal vies ute)

- leie av telt

- frisør

- bukett er under bestilling

- ringer er innkjøpt og gravert icon_smile.gif

- kaker er bestillt

- nattmat er klart

- sprit er nesten klart ( mangler vin)

- bil til kjøring

- dekrasjoner og bordpynt er bestemt

- stoler, bord, servise og bestikk er ordnet

- hotell er bestillt

- maten

- toastmaster

- musikere

- ansvarlig for sanghefter er "booket"

- Kjøkkenhjelp, sjåfør og barhjelp

- bordkort

- engangskameraer er innkjøpt

- grill og grillspyd

- jobber til div. er delegert

Tror det var det hele icon_biggrin.gif

Det ble litt hulter til bulter, men håper det er leselig for det icon_rolleyes.gif

( I tillegg er det mye " småting" til mat og kaker som er innkjøpt...)

Lykke til , og kom gjerne med en tilbakemelding på hvordan det går med deg!12

Skrevet

Vel skal vi se:

dette er i orden:

Lys og servietter, og annen pynt til bordet, blomster bestilt.

Kjole, slør

Sko ( vet ikke helt ennå)

Frisør bestilt

Neglelakk, og noe sminke kjøpt

Brudgomsklær bestilt

Brudebukett, og corsager bestilt

Kirke

Solist

Kaker, pluss bryllupskake

Ringer,skal vi kikke på til uka

Samme med sko til brudgom

Oppsett til koldtbord

Noe er kjøpt inn allerede

Lokale

Gave oppakkere

Sanghefter ( mangler bare de sangene som ikke kommer fra oss)

Toastmaster

Overnatting

Invitasjoner sendt for lenge siden

Ønskeliste

Transport

Mangler noen til å hjelpe til med servering/ rydding

Overnatting til alle langveisfarende

Nattmat

Mat på fredag, for de som kommer da

Lunsj på søndag

Div snacks

Bordkort

Det er det jeg kommer på i farta, mulig det er mer men det kommer jeg ikke på idag, og ikke finner jeg lista mi med alle tingene på heller, typisk søndag.

12

Skrevet

Tror du har fått med det aller meste der altså, det ser bra ut icon_smile.gif

Husk å kjøpe te også, ikke bare kaffe, det er ikke alle som drikker det.

Noen som pakker ned gavene dere har fått slik at de ikke blir ubevoktet om natten?

Vi skal ikke begynne å handle inn før det er mindre enn 1 mnd igjen, så du er langt foran oss. Vi har skrevet opp hva som skal ordnes så det er bare å få det i hus icon_smile.gif

Lykke til på den store dagen, bare litt over 2 mnd igjen icon_smile.gif

Skrevet

Ops.....gifter oss 13. juli og følgende er i orden;

Kirke

Lokale

Har ikke sendt invitasjoner heller, og kjolen min er ikke påbegynt. Men : VI KOMMER NOK I MÅL!

Skrevet

Vet ikke helt hvor i løypa vi står jeg, men synes det meste er på plass.

Vi har:

- Leid selskapslokaler

- Kirke, prest, organist

- Catering

- Kokk

- Fotograf

- Band...(iallefall hyret inn et)

- Toastmaster

- Bil

- Bryllupssuite

- Klær til brudgom

- Klær til brudesvenn

- Klær til brudepiker

- Brudekjole

- Sko til alle

- Invitasjoner

- Brudebukett

- Bryllupsreise

- Kjøpt inn alkohol

...mer kommer jeg ikke på nå. Men ser at vi mangler en del ja..

- Atilla, som blir frue for mannen i sitt liv 6.juli1212[ Dette Innlegg er endret av: Atilla den 2002-05-06 11:10 ]

Skrevet

Vi har følgende under kontroll (når det er tre mnd. igjen):

Prest

lokale

kjole m/ tilbehør til meg

frisør, brudepynting

fotograf

gjesteliste og innbydelser (sendt i slutten av april)

bordkort

ringer

meny

transport av brud (eventuelt brudgommen også)

Det som gjenstår er:

klær til ham

blomster

bryllupskake

valg av vin til maten

skrive menyene

musikk

bordplassering

Klær ordner han selv

valg av blomster tenker jeg på så det knaker for tiden (bestemmer oss en gang i mai - juni)

bryllupskake har vi bestemt - men valg av smak gjenstår (bestemmer oss en gang i mai)

Så snart jeg vet hvilke viner vi skal ha - setter jeg meg ned for å skriver menykortene (skrives i mai eventuelt juni)

musikken vil ta noe tid - utsetter det til den siste mnd (altså juli)

bordplasseringen taes så snart vi har fått tilbakemelding fra alle de innbudte!

Ser ut til at jeg har alt under kontroll...

Vi skal ikke ha gavebord - men jeg må likevell velge en eller to som kan holde rede på hvilke gaver som kommer fra hvem.

Videre skal vi ikke ha så mange taler - så jeg tror det blir faren min som får i oppgave å holde orden på rekkefølgen.

Er jammen glad for at jeg har tre mnd. igjen. Det siste jeg vil er å stresse. Litt stress blir det jo alltid, men det er jo greit å minimalisere den!

Skrevet

Dette er ordnet:

Lokaler inkl vask

Bestilt mat og kokk til 'utrulling'

Kaker (ikke bryllupskaken - skal smake denne uken.)

Kirke og prest

Fotograf

Toastmaster

Hjemmesiden : http:/devoted.to/randel

Invitasjoner er sendt ut.

Det meste til baren er kjøpt inn

Antrekk og sko brudgom, mangler skjorte.

Brudekjole er bestil, men skal sys inn.

Undertøy og slør, mangler nattkjole.

Bestemt, men ikke ordnet:

Frisør og sminke

Dekorasjoner kirke og bord,

Brudebukett + knapphullsblomster osv.

Bryllupskaken

Sko til bruden

Kjole til brudepiken (foreldrene betaler)

Bordkort, skal jeg kjøpe i løpet av uken.

Vin til maten er bestemt, men ikke kjøpt inn.

Ost og kjeks til mottakelsen (kjøper vi dagen før)

After Eight til kaffen

Kirkeprogram - påbegynt.

Sikkert noe jeg har glemt?

1212[ Dette Innlegg er endret av: Charly den 2002-05-06 12:26 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...