Gjest Gjest Skrevet 16. november 2010 #1 Del Skrevet 16. november 2010 Virker som det er få der fra Norge, og de fleste som er der ser ut til å være i Oslo. Nå kan det nok være at en god del av de som er der gjør det samme som meg, og "flytter" til London el av ulike årsaker, men uansett, et nettsamfunn med 500.000 medlemmer, kun har 2.045 norskregistrerte profiler? Er virkelig BDSM/fetish/kink miljøet så lite her i landet, holder de fleste seg på andre sider eller er kombinasjonen kinkster og nettsammfunn uvanlig her i landet? Eller er jeg bare storforlangende og begynner å bli lei av å finne spennende mennesker langt borte, men ingen innen rekkevidde for en dagstur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #2 Del Skrevet 16. november 2010 Tror nok "fenomenet" er ganske utbredt også her i landet, men at "tilhengerne" i liten grad oppsøker nettforum for interessen. Jeg og mannen tenner på BDSM (kun sexrelatert) og har endel fetisjer, men er ikke på noe nettforum. Har vært litt på SMil sine nettfora, og de er egentlig ganske bra, men kan ikke huske det var så mye arrangering av treff der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 17. november 2010 #3 Del Skrevet 17. november 2010 Virker som det er få der fra Norge, og de fleste som er der ser ut til å være i Oslo. Nå kan det nok være at en god del av de som er der gjør det samme som meg, og "flytter" til London el av ulike årsaker, men uansett, et nettsamfunn med 500.000 medlemmer, kun har 2.045 norskregistrerte profiler? Er virkelig BDSM/fetish/kink miljøet så lite her i landet, holder de fleste seg på andre sider eller er kombinasjonen kinkster og nettsammfunn uvanlig her i landet? Eller er jeg bare storforlangende og begynner å bli lei av å finne spennende mennesker langt borte, men ingen innen rekkevidde for en dagstur? Jeg finnes!! Men orker ikke å bli medlem av nettforum.. Ikke ennå. Får fint utløp for det jeg liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #4 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, BDSM og fetish som en "legning" er nok trolig omtrent like vanlig i Norge som andre land. Men det virker på meg som at enten holder de fleste seg hjemme, eller så er det en tone some er mer, hva kan jeg si? "Overfladisk" er ikke helt ordet jeg leter etter, men i mangel av noe annet får det holde. Ikke at personene er mer overfladiske, men at det er langt mellom profilene som vekker interesse og har noe mer enn bare kommentarer på bilder og diverse. Jeg er absolutt ikke den rette til å snakke, med tanke på hvor skjult jeg holder meg selv, men det får meg til å undres litt hvorfor det er slik. Kanskje litt optimistisk av meg å tro at jeg kan være mer åpen på litt sikt? Jeg mener ikke å gå rundt på gaten med fullt fetish utstyr, men noe så banalt som å føre opp fylket jeg faktisk bor i, og ikke ulike utenlandske byer. For slik det er nå har jeg tenkt at det er slik livet mitt er pr dags dato, men at det endrer seg på sikt. Men jo mer jeg ser rundt, jo mer vanlig virker det som at her i landet enten skjuler man sin identitet ned til et nærmest paranoid nivå, eller så holder man seg på det mer trygge og forsiktige. Interessant er det uansett å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 19. november 2010 #5 Del Skrevet 19. november 2010 Ops, var TS over her. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xelle Skrevet 19. november 2010 #6 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er ikke på slike sider fordi jeg syns bdsm fetisjen min blir alt for intim til å dele med "hvem som helst." Kunne ikke falt meg inn å funnet en fremmed på nett for å leve ut den delen av livet mitt. Jeg krever full tillit til den som skal slå, binde, kvele etc. og den tilliten kommer ikke lett =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #7 Del Skrevet 19. november 2010 2000 er da ganske mye? Norge er ett lite land, og å være aktiv og oppsøkende bdsm'er er ganske smalt. Hva synes du hadde vært ett rimelig antall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 20. november 2010 #8 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har profil der.. men har ikke vært innlogget der på en stund der da.. Har hatt nok med smil... ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anjelika Skrevet 20. november 2010 #9 Del Skrevet 20. november 2010 Har profil på Fetlife og Smil, men bruker dem ikke. Får bare meldinger av folk som vil ha sex, og jeg opprettet ikke profil for å få pult. Diskusjoner og andres erfaringer er forsåvidt interessant, men ikke nok til at jeg involverer meg særlig aktivt i det. Selv om det er mange som liker BDSM så er det ikke alle som har behov for å være del av et nettsamfunn for det. Jeg ser heller ikke på det som en stor del av min identitet som jeg har behov for å dele med andre enn kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå