AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #1 Skrevet 16. november 2010 Etter to forhold på henholdsvis ett og to år, er jeg nå singel, og har vært det i over ett år. I løpet av dette året har jeg fortsatt å ha sex med eksen min av og til, rett og slett fordi jeg ikke har møtt på noen andre som jeg kan tenke meg å ha sex med. Bortsett fra en herlig fyr, som dessverre har dame (typisk). Jeg kan jo ikke alltid fortsette å ha sex med eksen- men det å dra med meg noen hjem fra byen virker både skremmende og ukomfortabelt. Tror ikke det er helt meg, selv om jeg er veldig glad i å ha sex. Jeg er liksom så vant til å kjenne personen veldig godt, og være sikker på hva personen liker og at han vet hva jeg liker osv. Har noen der ute tips til hva jeg bør gjøre?
Gjest Halle Berry Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 Tips: Bare å hoppe i det rett og slett! Mulig det ikke blir like bra som med eksen, eller kanskje det blir 10 ganger bedre, hvem vet?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Jeg var i samme situasjon som deg, og lagde meg en profil på cupido. Fikk 350 mail første dagen, så er nok å velge mellom der Lag en anonym profil og skriv hva du er ute etter, spør etter bilde i første mail (Greit å vite med en gang om de ser bra ut:P) Jeg traff en herlig kar, og vi har storkost oss. Søkte etter en venn "med goder", og det fikk jeg Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Er i omtrent samme situasjon bortsett fra at siste forholdet varte en del lenger og det er over to år siden bruddet. Eksen er i ferd med å rote seg bort i en ny så det alternativet er nå i ferd med å bli uaktuelt. Hun er ganske så polyamorøs og er ikke helt fremmed for tanken jeg heller, men for tiden tror jeg det for meg ville føltes mer som noe cuckold-aktig, noe som ikke appellerer til meg. Men har også problemer med å komme meg videre. For å ha sex med noen tror jeg i det minste jeg må være glad i og stole på henne. Men for tiden er jeg heller ikke så veldig interessert i å hoppe inn i et nytt forhold. Trives for godt alene til det. På mange måter ønsker jeg meg tilbake til det jeg og eksen hadde året etter bruddet, da vi på de fleste måter oppførte oss som kjærester når vi var sammen, men ellers levde separate liv. Men samtidig var det vel hele tiden en litt dommedagsaktig stemning over det da jeg visste at det før eller senere måtte ende. Så er på en måte litt lettet også. Så vet egentlig ikke om jeg har noen tips. Føler meg i en temmelig fastlåst situasjon selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå