AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Del Skrevet 15. november 2010 Noen som har lån der? Ser jo ut som det er en god rente? Trenger sårt å få samlet mangen dyre smålån.. Så tenker på dette her da. Hadde vært så godt og bare hatt et lån å betale inn på, og kan også da betale mer hver måned.. Er det helt tullete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 16. november 2010 #2 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du sjekker på hjemmesiden deres så kan du se at renten er oppi 15-16%. Det er vel ikke særlig bra. Har du ikke en bank du kan ta alle med alle papirer på smålån og høre med de hva som er det beste? Det er mange aktører på banen som tilbyr å slå sammen smålån. Er ikke så sikker på om det alltid er så lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #3 Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du sjekker på hjemmesiden deres så kan du se at renten er oppi 15-16%. Det er vel ikke særlig bra. Har du ikke en bank du kan ta alle med alle papirer på smålån og høre med de hva som er det beste? Det er mange aktører på banen som tilbyr å slå sammen smålån. Er ikke så sikker på om det alltid er så lurt. Hei og takk for svar Har et av smålånene i GE oney bank, der er det vel godt over 20% i rente tror jeg.. Har ikke så god peiling på slikt. I banken får jeg ikke lån pga type gjeld jeg har. Er jo dumskap jeg har rota meg opp i, så da blir jeg lite troverdig der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saga-angelica Skrevet 28. mars 2011 #4 Del Skrevet 28. mars 2011 Noen som har lån der? Ser jo ut som det er en god rente? Trenger sårt å få samlet mangen dyre smålån.. Så tenker på dette her da. Hadde vært så godt og bare hatt et lån å betale inn på, og kan også da betale mer hver måned.. Er det helt tullete? Hei.. Hvordan gikk det? Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Har fått lånetilbud av dem, og lurer på å slå til?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 28. mars 2011 #5 Del Skrevet 28. mars 2011 Enhver rente som er bedre enn 20-25 % er det bare å slå til på. Du vil ikke få lån hos Aconto - de er kun formidler. Det de gjør er å søke lån hos forskjellige långivere for deg. Jeg hadde ikke nølt et sekund med å få redusert renten med 5 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 29. mars 2011 #6 Del Skrevet 29. mars 2011 (endret) Aconto Capital formidler via (blant annet) GE Money Bank. Ta for all del direkte kontakt med banken, og ikke via agent. Sjangsen for å få en bedre rente, er mye høyere. Endret 29. mars 2011 av Stellia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå