AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #22 Skrevet 28. november 2010 TS her. Morsmt at dere prøver å lure meg, men jeg er faktisk godt kjent i Bergen Såpass godt kjent at jeg vet at Exodus er stedet hvor de nyutsprunge 18åringene henger, Fincken stedet for de homofile, og sjøboden stedet for creepy menn i alderen 50++. Andre seriøse forslag?
Supraspinatus Skrevet 28. november 2010 #23 Skrevet 28. november 2010 TS her. Morsmt at dere prøver å lure meg, men jeg er faktisk godt kjent i Bergen Såpass godt kjent at jeg vet at Exodus er stedet hvor de nyutsprunge 18åringene henger, Fincken stedet for de homofile, og sjøboden stedet for creepy menn i alderen 50++. Andre seriøse forslag? Skipperstuen på onsdager kl 13. Nattklubber er stortsett ikke noe særlig bra til å drive sjekking på. (Ikke at jeg har noe særlig erfaring, men det sier seg litt selv når det eneste språket som kan høres klart er tegnspråk.) Selv foretrekker jeg puber da det er større rom for samtaler og smaksopplevelser. En bra pub er Henriks øl og vinstue over Deli Deluca Engen. Inngang ved siden av Engen Fetevare. Vet ikke om puben Capello finnes lenger, men før, da den lå i Skostredet var det et supert sted. Har fra ubekreftede kilder fått høre at de har gjenåpnet i Marken.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #24 Skrevet 28. november 2010 Takker Er kanskje ikke så dumt med pub nei..hmm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå