Gjest _Hufsa_ Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Noen som har noen å anbefale, gjerne fra utlandet på ebay for eksempel, som selger tomme ubrukte plastbokser og flasker o.l. til en billig penge og som ikke bruker evigheter på shipping? Har tenkt å helle over små dæsjer av shampoo, skrubb o.l. når jeg drar hjem til jul så slipper jeg å fylle opp kofferten med så mange store flasker
cindarella Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Noen som har noen å anbefale, gjerne fra utlandet på ebay for eksempel, som selger tomme ubrukte plastbokser og flasker o.l. til en billig penge og som ikke bruker evigheter på shipping? Har tenkt å helle over små dæsjer av shampoo, skrubb o.l. når jeg drar hjem til jul så slipper jeg å fylle opp kofferten med så mange store flasker Her er link til en selger på ebay http://myworld.ebay.com/bms*beauty-makeup-supply&ssPageName=STRK:MEFSX:SELLERID
Zinnia Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg har vært veldig fornøyd med proudstyle.com, de har også gratis shipping og paypal
Gjesten Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Handysize.no har et utvalg. De har også fysisk butikk på byporten i Oslo, så hvis du bor i nærheten kan du jo slippe å bestille over nett.
Gjest _Hufsa_ Skrevet 16. november 2010 #6 Skrevet 16. november 2010 Takk for svar alle sammen! Nå har jeg bestillt
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #7 Skrevet 16. november 2010 www.myrra.no har også Jeg har bestilt derfra og alltid vært fornøyd, selv om de har hatt litt tendenser til å feilpakke. Raske, og om det er noe har jeg også god erfaring med kundeservicen deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå