Gå til innhold

~ Kaffe+dildo = kr. 10,- ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg var på vei hjem fra jobben, da skiltet plutselig lyste mot meg: KAFFE+DILDO KR.10,-

Jeg stoppet opp et par sekunder og tenkte meg om. Hvorfor ikke? Det er jo det samme som å kjøpe en kaffe, og få en dildo gratis på kjøpet! Jeg gikk inn i forretningen. Mens jeg stod og betalte, la jeg merke til at en reklame for dette tilbudet gikk på radioen.

Da jeg gikk ut av butikken, ble jeg stående et øyeblikk på fortauet for å ta en slurk av kaffen min. På andre siden av gaten, står en "restaurant-innkaster" og smiler lurt mot meg. Jeg skjønte først ikke hvorfor, men da det gikk opp for meg at jeg stod inntil reklameplakaten (Kaffe+dildo = kr 10,-), med kaffen i den ene hånden og Beate Uhse-posen i den andre, skjønte jeg at det var ganske åpenlyst hva jeg hadde i posen min :ler: .

Jeg gikk over veien, og idet jeg passerte ham, hørte jeg ham si "Var kaffen god, eller?

Jeg ble litt satt ut, og hastet videre nedover Karl Johan. Jeg tenkte at "Nå er det ingen som skjønner sammenhengen". Jeg gikk inn i en annen forretning, og skulle gjøre unna noen andre småkjøp. Fortsatt med kaffen i hånda, og posen i den andre, kom radio-reklamen nok en gang! Jeg kikket meg rundt, og hørte til og med noen som små-fniste... :oops: . De hadde tydeligvis skjønt hva jeg hadde i posen.

Jeg fikk kvittet meg med kaffe-koppen, og kom meg endelig hjem uten flere pinlige "konfrontasjoner". Dildoen er forøvrig gitt bort i gave! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho::hoho::hoho:

Gitt den bort????? :o

Etter så mange pinlige situasjoner, burde du jo i det minste ha testet ut om den var verd å bli uglesett så fælt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å kvitte seg m 10-kroners-røkla, og satse på toppkvalitet.....hvertifall når d gjelder en sååååå viktig ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde du dildoen ut før du gav den bort da?

He he... selvsagt!

Neida, jeg glemte at jeg hadde den i skapet helt til jeg hadde jente-fest på fredag. Da jeg fortalte historien, kom jeg til å tenke på dildoen i skapet. I og med at det bare var EN singel jente der, ga jeg den til henne. Hun ble kjempeglad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe sånt vil jeg også oppleve! Men jeg syns de kunne forandret litt på tilbudet av og til. Hatt "håndjern + kaffe" for eksempel.

Har veldig lyst på håndjern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest sexysadie
det neste blir vel at man får en kaffe på kjøpet hver gang man kjøper an prostituert..

kaffehallik?

Kaffe etter blow-job...

Skikkelig god service da! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...