AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Del Skrevet 15. november 2010 Grønn som jeg er... Hva skjer når man trykker "blokkere" på noen på sukker? Får vedkommende vite at h*n er blokkert? Eller ser det ut som om jeg for eksempel har slettet profilen min? Er det vanlig å blokkere? Ser at mange råder andre til å blokkere de profilene man har besøkt som man ikke finner interessante. Får de ikke se at jeg har vært på profilen da eller? En annen ting er disse hjertene, hva er greia med dem? Jeg har fått hjerte av et par, uten at det sier meg så mye. Og det med å "sende en flørt". Hva skjer hvis man gjør det? Er det vanlig å bruke den funksjonen? Håper noen garvede sukkerbrukere kan opplyse meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 15. november 2010 #2 Del Skrevet 15. november 2010 Lenge siden jeg har vært på sukker, men.. Husker at jeg blokkerte en som var skikkelig ufin,siden han sendte stygge meldinger etc. Jeg tror de som er blokkert får opp en beskjed a la "du har ingen tilgang til denne profilen". Tror jeg! Det med hjerter og flørt er bare for å vise interesse. Så er det liksom opp til deg om du vil ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #3 Del Skrevet 16. november 2010 De jeg har blokkert har forsvunnet fra matchlista mi.. Og tror de blokkerte får opp at dere ikke har match, og kommer ikke inn på profilen din i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #4 Del Skrevet 16. november 2010 De jeg har blokkert har forsvunnet fra matchlista mi.. Og tror de blokkerte får opp at dere ikke har match, og kommer ikke inn på profilen din i det hele tatt. aha, takk for informasjon. Har prøvd å blokkere et par tilfeldige bare for å prøve ut, men jeg ser jo ikke hva de ser... Og jeg vil jo heller ikke at en tilfeldig som jeg aldri har hatt kontakt med skal få beskjed om at "NN har blokkert deg". Kan jeg spørre: Hvorfor har man trang til å blokkere noen? Er det sånne som aldri gir seg man blokkerer eller blokkerer man folk man ikke har kjemi med for å gjøre utvalget mindre? En ting er å være likegyldig til noen, men derfra til å blokkere? Hva med denne funksjonen "send en flørt" ? Hva er det mottageren får da, og er det vanlig å bruke den funksjonen? Er det for folk som er ikke er skrivekyndige og/eller late slik at de bare kan "sende en flørt" istedenfor å ta seg bryet med å skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 16. november 2010 #5 Del Skrevet 16. november 2010 Kan jeg spørre: Hvorfor har man trang til å blokkere noen? Er det sånne som aldri gir seg man blokkerer eller blokkerer man folk man ikke har kjemi med for å gjøre utvalget mindre? En ting er å være likegyldig til noen, men derfra til å blokkere? Jeg er en typisk panikkblokkerer. Hvis jeg ramler over en ny profil og plutselig innser at det er en jente jeg nylig har datet i RL, men som det da ikke har funket med, trykker jeg frenetisk på blokkeringsknappen og løper unna profilen. Det samme gjør jeg hvis jeg innser at det er en kollega eller noen andre kjente jeg ikke nødvendigvis ønsker å bli romantisk kjent med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #6 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg er en typisk panikkblokkerer. Hvis jeg ramler over en ny profil og plutselig innser at det er en jente jeg nylig har datet i RL, men som det da ikke har funket med, trykker jeg frenetisk på blokkeringsknappen og løper unna profilen. Det samme gjør jeg hvis jeg innser at det er en kollega eller noen andre kjente jeg ikke nødvendigvis ønsker å bli romantisk kjent med. Hehe, om man dumper borti kolleger høres det lurt ut å gjøre litt panikkblokkering, ja! Har jeg forstått det rett, at å blokkere noen er aller mest å trekke en usynlighetskappe over seg selv? Kollegaen du panikkblokkerte vil aldri vite at du har snoket i profilen hennes eller vite at du lusker rundt der? Hva hvis man er aktiv i diskusjonsforumet der da? Vil de du har blokkert ikke se diskusjonsinnlegg heller? (får bilde i hode av en stakkar som "alle" blokkerer, som opplever diskusjonene som heller usammenhengende ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisannmannen Skrevet 16. november 2010 #7 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Hehe, om man dumper borti kolleger høres det lurt ut å gjøre litt panikkblokkering, ja! Har jeg forstått det rett, at å blokkere noen er aller mest å trekke en usynlighetskappe over seg selv? Kollegaen du panikkblokkerte vil aldri vite at du har snoket i profilen hennes eller vite at du lusker rundt der? Hva hvis man er aktiv i diskusjonsforumet der da? Vil de du har blokkert ikke se diskusjonsinnlegg heller? (får bilde i hode av en stakkar som "alle" blokkerer, som opplever diskusjonene som heller usammenhengende ) Du vil nok se folk som har blokkert deg eller som du har blokkert i diskusjonsforumet. Du vil bare ikke se matchtallet du har med dem. Men hvis du klikker på nicket deres vil du kunne få beskjed om at personen ikke fant din profil interessant (hvis denne personen da har blokkert deg). Og ja, jeg blokkerer kun for å gjøre meg usynlig for dem jeg ønsker å være usynlig for (selv om de har en teoretisk mulighet for å finne ut av at jeg har blokkert dem). I tillegg til 16-åringer og 50-åringer jeg av en rar grunn har en match over 70 med. Endret 16. november 2010 av Heisannmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå