Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 I går tok jeg mot til meg og ryddet hagen til vinteren. Og det var på tide siden i natt var første frostnatt. Så nå har jeg fått det så fint så. Tømte krukker og raket litt løv, og satte ned en del løker. Så nå kan jeg begynne å planlegge våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 skal si du er flink!!! viss du har mer energi og vilje til å gjøre mer,så kan du få adressa mi på pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg var også litt flink i helga. Fikk klippet ned noe av det som var helt vissent. Har allikevel igjen å klippe ned noen blomster og busker. De blomstrer fortsatt, så de skal få stå litt til. Men deilig er det når man får gjort sånne ting, også så fint det blir ute! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Bor i Bergen og her har det regnet i bøtter og spann. Det var første fridagen jeg hadde hvor det var oppholdsvær. Det var så fint å være ute i går, sol i fjeset og vind i håret Nå kan jeg slappe litt av, bare synd at de jeg deler hage med ikke gidder å gjøre noe :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 *løper for å kjøpe blomsterløk* Har hatt en vag plan om innkjøp og planting av løker i dag, dette var akkurat den inspirasjonen (les:sparket i rompa) som jeg trengte. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vi har ikke noe å fikse i hagen vi... Har nysådd plen og det finnes ikke busker/løv. Men vi har fått ryddet bort alle møbler og andre ting fra terrassen da. Løk får jeg ikke satt i år heller, for blomsterbedet mitt er ikke ferdig før neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 #7 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sett løk i plenen, Lea! Det blir kjempefint Jeg har også fått gjort mye i hagen før vinteren, men har litt igjen. I seineste laget, siden jeg holder til i Tromsø. Har allerede hatt både sne og frost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er i farta! Har fått ryddet noe, men har tenkt å gjøre enda mer, da våren blir en travel tid med bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #9 Del Skrevet 13. oktober 2003 Sett løk i plenen, Lea! Det blir kjempefint Tror ikke at jeg skal gjøre noe før jeg ser at plenen blir OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. oktober 2003 #10 Del Skrevet 13. oktober 2003 Huff, har masse igjen som skal gjøres utenfor. Men jeg har da gravd ned noen løker og beskjert epletreet. Gidder ikke å begynne å rake løv ennå for da kan jeg gjøre det igjen om 2 uker. Masse løv igjen på hengebjørka vår. Har planer om å plante noen løk i krukker også. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. oktober 2003 #11 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg hørte noe på TV om at løvet bør få ligge om høsten.. at det beskytter gressplen og planter på en måte. Dessuten bør gresset ha en viss lengde (6-7 cm?) Tror det var på morgensendingen til NRK jeg hørte om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 13. oktober 2003 #12 Del Skrevet 13. oktober 2003 Med mindre man har veldig mye løv bør det få ligge. Det beskytter mot kulde, og blir fin gjødsel når man kjører over det med gressklipperen til våren. Dersom det er veldig mye bør man fjerne en del, fordi det ellers kan bli så tett og fuktig at det forårsaker mose og fuktproblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå