Gå til innhold

Den nyaste Harry Potter-filmen

Anbefalte innlegg

Gjest Galithralia
Skrevet (endret)

Det kommer til å bli trist når den siste filmen kommer - hva skal jeg følge med da? :sjenert:

Litt sykt å tenke på at Harry Potter har vært en stor del av livet mitt i en del år nå, tiden flyr!

Endret av Galithralia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Same har eg tenkt på. Særleg då den siste boka kom ut. Ein periode var over :(

Tenk at HP har vore ein stor del av livet mitt i nesten 10 år :overrasket:

Gjest Galithralia
Skrevet

Same har eg tenkt på. Særleg då den siste boka kom ut. Ein periode var over :(

Tenk at HP har vore ein stor del av livet mitt i nesten 10 år :overrasket:

Ikke sant? Jeg fikk min første bok på norsk i 1998 - året etter den kom ut i England av mamma, og har vært hektet siden. Da siste boken var ferdiglest så, ja det føltes litt tomt ut. What now? Hadde jo heldigvis filmene :popcorn: og kan lese bøkene om igjen, men likevel kommer til å savne det. Å stå i kø for neste bok, glede/grue seg til fortsettelsen.

Skrevet

Ikke sant? Jeg fikk min første bok på norsk i 1998 - året etter den kom ut i England av mamma, og har vært hektet siden. Da siste boken var ferdiglest så, ja det føltes litt tomt ut. What now? Hadde jo heldigvis filmene :popcorn: og kan lese bøkene om igjen, men likevel kommer til å savne det. Å stå i kø for neste bok, glede/grue seg til fortsettelsen.

Det er litt rart å tenke tilbake på. Den første boka var en leken barnebok. Den var frisk, fantasifull og skilte seg veldig fra den barnelitteraturen som fantes. Nå Har Harry blitt eldre, bøkene mørkere og mer dramatiske. Ikke bare det, men nå er det meste av barne/ungdomsliteratur sterkt preget av Harry Potter. Nå er magi, drager og vampyrer blitt utbredt i både bøker, filmer og tv-serier.

Det har vært en artig reise.

• Liker 1
Gjest Galithralia
Skrevet

Det er litt rart å tenke tilbake på. Den første boka var en leken barnebok. Den var frisk, fantasifull og skilte seg veldig fra den barnelitteraturen som fantes. Nå Har Harry blitt eldre, bøkene mørkere og mer dramatiske. Ikke bare det, men nå er det meste av barne/ungdomsliteratur sterkt preget av Harry Potter. Nå er magi, drager og vampyrer blitt utbredt i både bøker, filmer og tv-serier.

Det har vært en artig reise.

Sant, jeg er glad jeg vokste opp med Harry Potter. Det var virkelig en helt ny verden man kunne drømme seg vekk i. Likte det og at serien ble mer mørk etter hvert som man vokste, Voldemort var jo ikke borte. Hmm lurer på hva neste generasjon kommer til å få - om de noen gang får en sånn serie.

Ja det har vært en artig reise. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

jeg har ingen forventning til del 2, men del en var god. Likte den og vil se den igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...