*Bumblebee* Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Ja,overskriften sier vel det meste..må ha et nytt bilsete til bil nr 2.vi har besafe i bil nr 1,og er vel forsåvidt fornøyd med det..untatt at hodet på barnet detter veldig frem når det sover og at setet tar(altfor)masse plass i bilen trenger tips fra dere,hva bør jeg velge? Vil ha et med isofix feste,og som brukes bakovervendt/kombi. Noen som har tips til meg?
MrsC Skrevet 16. november 2010 #2 Skrevet 16. november 2010 (endret) Vi har et Britax multi tech til største jenta vår. Bruker det bakovervendt og har hatt det fra hun var ca 1 år og vi byttet fra maxicosi. Vi har festet vårt sete bare med bilbeltet. husker ikke om det kommer med isofix. Setet skal ikke være av de største, og det er helt greit med plass i forsetet selv om bilstolen står bakovervendt (Passat stasjonsvogn). Vet at bilstolen har fått minus får dårlig sidebeskyttelse, men jeg har bare sett det testet forovervendt. da vi kjøpte setet i 2009 var det det beste ref svenske myndigheter da stoøen ble kjøpt i Sverige. Stolen går fra 9-25 (?) og brukes først bakover, så forovervendt. Jenta vår sover godt i det, men dersom hun har mye klær på seg f.eks på vinteren med jakke/dress som har hette, så tipper hodet lett framover. Men det er helt greit for henne å sove om vi bare dytter hodet bakover når hun har sovnet (blir liggende med hodet bakover og litt på siden). En liten ting. Jeg og flere jeg kjenner har veldig dårlig erfaring med Babyshop og deres ansatte når det kommer til bilstol. De kan ikke montere det og vet generelt lite om setet. Anbefaler å prøve noen andre butikker om du har mulighet til det. Lykke til Endret 16. november 2010 av MrsC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå