Gå til innhold

~ Hvor store er oddsen for DET? ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle slå på stortromma og gå til innkjøp av noen nye klær på lørdag. Endte opp med:

1 ny mørk grønn bukse 499,-

1 høyhalset turkis genser 399,-

1 høyhalset beige genser 299,-

---------------------------------

=1.197,-

Kom fornøyd og glad hjem, og gledet meg til å "bli ny". Tar først på meg den nye buksa, og oppdager at glidelåsen er helt cruncha! Prøver den turkise genseren, og finner en stoooor revn oppe i halsen. Den beige genseren var ikke bedre. Den var full av brunkrem inni halsen, i tillegg til at alarm-brikken hadde revet opp genseren i høyre side! :o :evil:

Det verste var at alle 3 plaggene er kjøpt i forskjellige butikker!

Videoannonse
Annonse
Gjest sunshine-t
Skrevet

:o jeg føler skikkelig med deg jeg!!! huff.... :trøste:

Skrevet

:lol:

Unnskyld at jeg ler, men det er jo litt komisk.

Prøvde du ikke klærne først?

Skrevet

Jo, jeg prøvde alt. Så ikke skadene på de 2 genserne.

Når det gjelder buksa, prøvde jeg en i min str. Den passet, men på grunn av en flekk, hentet jeg en bukse i samme str uten å gidde å prøve på nytt.

Gjest Zalomine
Skrevet

Huff, du må ta runden en gang til...

Det var nok irriterende ja. Vil tru oddsen var ganske gigantisk....

Skrevet

Forrige uker var jeg ute og holder på å slanke meg, så tenkte å prøve en mindre størrelse en jeg pleie. Da visste seg at det var såpass bra at jeg bare kjøpt den-en genser som ligger på skuldrene. Senere denne kvelden vil jeg vise mannen min. Da tok jeg den på, og noe var HELT gale. Jeg fått ikke armene opp i en gang. Skjønte ingenting. Hadde jeg bare drømte det eller hva? Jeg prøvde og prøvde. Det visste seg at uten å vite hvorfor, den genseren var for liten, selv om det var helt pass nå jeg prøvde på butikken. Men jeg var litt sint og vil ikke gi meg. Tok den av og studerte det. DA så jeg at jeg hadde tatt den FEIL VEI! Har du sett makten.... :ler:

Det høres vanvittig utrolige ut men sånn var det. Bade nedereste og opperste (?) delen var like, slik at det visste ikke helt tydelig om du hadde tok den på bakover eller feil vei. Men jeg ble veldig lettet etter å finner det ut fordi det var en fin genseren der!

Skrevet
Tok den av og studerte det. DA så jeg at jeg hadde tatt den FEIL VEI! Har du sett makten.... :ler:

:ler::ler: Den var bra!! Godt at du fant ut av det siden du likte genseren så godt!

Skrevet

Maks uflaks?!

Min mor kom hjem til Vestlandet etter å ha vært i Oslo. Med ett par sko i to forskjellige størrelser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...