Gå til innhold

Transformed hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli litt fortvilet her.. jeg har en hund på 1 år og 8 mnd som alltid har vært verdens snilleste og enkleste å ha med å gjøre. Nå de siste to ukene har hun plutselig begynt å bjeffe hver gang noen går i oppgangen her (bor i blokk), ofte når hun ser andre hunder (ikke alltid) og på mye rart som f eks søppelkasser om kvelden. Hva kan dette være? Spøkelses-alderen er vel ved 8 mnds alder, så litt seint for å være det?

Vær så snill, la det være hormoner! Det har ikke skjedd noe, som har skremt henne i det siste.

PS: hun er en engelsk staff.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Løpetid?

Høres ut som den psykiske puberteten, som gjerne følges av en del stress og irrasjonelle redsler. Mellom 18 og 22 mndr. øker kjønnshormonene igjen, og merkes ofte mer enn de gjorde da hunden ble kjønnsmoden. Så det går altså over! ;)

Edit; var ikke meningen å sitere...

Endret av la Flaca
Skrevet

Det skal hun egentlig ikke ha før i februar. Hun har hatt løpetid to ganger, og har aldri blitt sånn her da.

Skrevet

Høres ut som den psykiske puberteten, som gjerne følges av en del stress og irrasjonelle redsler. Mellom 18 og 22 mndr. øker kjønnshormonene igjen, og merkes ofte mer enn de gjorde da hunden ble kjønnsmoden. Så det går altså over! ;)

Edit; var ikke meningen å sitere...

Bare siter, du! :gjeiper:

Det skal hun egentlig ikke ha før i februar. Hun har hatt løpetid to ganger, og har aldri blitt sånn her da.

Da vil jeg si meg enig med la Flaca.

Skrevet

Okey, TUSEN TAKK for svar! Ble litt letta nå ja :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...