trøndergutten Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hei. Nå har jeg nylig fått et problem med MSN. når jeg sender linker å mottar linker så blir de ikke blå og understreket. de står der som vanlig tekst så de må kopiereres å limes inn i en nettleser. Har ikke hatt problemet før å det er veldig lite praktisk når jeg ikke bare kan klikke på de så de åpnes automatisk lenger. Sender ganske mange linker i løpet av en dag. Noen som har tips ? På forhånd takk!
sasuke Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Hei. Nå har jeg nylig fått et problem med MSN. når jeg sender linker å mottar linker så blir de ikke blå og understreket. de står der som vanlig tekst så de må kopiereres å limes inn i en nettleser. Har ikke hatt problemet før å det er veldig lite praktisk når jeg ikke bare kan klikke på de så de åpnes automatisk lenger. Sender ganske mange linker i løpet av en dag. Noen som har tips ? På forhånd takk! har det samme problemet, så sifra vis du får svar=/
Aubree Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Samme her.. Ble sånn på lørdag eller søndag. Alle vennene mine klager over det samme, så det gjelder sikkert de fleste.. Plagsomt ^^
kontorstol Skrevet 15. november 2010 #4 Skrevet 15. november 2010 Har reagert på det samme selv, trodde det var bare jeg som hadde kommet borti en innstilling eller noe...
kontorstol Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Ser ut til at de har gjort det for å forhindre virus osv: http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1897876/microsoft-disables-live-messenger-links
MsLeela Skrevet 15. november 2010 #6 Skrevet 15. november 2010 Jeg har også problemer med det. Men en kamerat av meg som har MAC sier at han har ikke merket til noe!
Zzyzx Skrevet 15. november 2010 #7 Skrevet 15. november 2010 Kommer vel an på hva slags klient man bruker, det. Jeg bruker Pidgin, og der er alle linker normale og har vært det hele tiden.
sasuke Skrevet 15. november 2010 #8 Skrevet 15. november 2010 Kommer vel an på hva slags klient man bruker, det. Jeg bruker Pidgin, og der er alle linker normale og har vært det hele tiden. kan ikke fjortiss kidsa lære seg og ikke trykke på randome linker de ikke vet hva er`?=P hadde vært mye lettere , jeg vet også om fler som ikke har det, men syns det burde vært en innstilling, ikke noe og fjerne for alle, det er jevlig plagsomt og måtte lime inn linken for vær gang håper de fikser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå