Gå til innhold

Sex pr. tlf.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt ei vidunderlig tid.....har møtt en mann på nettet. Det sa "pang" første gang vi chattet...vi har hatt flere dater på nettet, vi har snakket sammen på telefonen flere ganger....... og vi har hatt sex pr. tlf. (vi bor langt fra hverandre)

Selv er jeg enslig - han er gift.

Det har vært åpenhet mellom oss hele tiden.

Han har det ikke godt på hjemmebane - hvorfor ville han da "søke ut" på nettet???

Om vi noen gang treffes - det vet ingen.

Men vi har funnet tonen. Jeg - som vanligvis er en innesluttet og beskjeden kvinne - har jo tatt helt av jeg. Forstår ikke helt hva som skjer inni meg.....men det er godt.godt....føle sommerfugler, pirring.

Være kåt.....kjenne lysten.

Den mannen har brakt fram følelser og tanker i meg som jeg ikke trodde jeg hadde.

Så kjære medsøstre. Sett i gang - døm meg, fordøm meg, forakt meg......

Uansett - jeg har det godt for tiden. icon_lol.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVorfor skal vi forakte deg og dømme deg? icon_smile.gif

Uansett om det blir noe mer med denne mannen eller ikke -det virker som både du og ham har/har hatt behov for de opplevelsene dere har gitt/gir hverandre.

Og for ditt vedkommende -du har iallfall funnet ut at du er fullt ut i stand til å oppleve denne type følelser, og at du også er i stand til å "leve dem ut". Om det viser seg at det ikke blir noe mer med denne mannen vil det kanskje ikke bli så "vanskelig" for deg å oppleve og leve ut denne type følelser for en annen mann senere -

Og det er jo KJEMPEFINT!!!

Fortsett å kose deg!

Klem,

Nelle icon_smile.gif

Skrevet

Go girl!!

Berre fortsett du, det hørese kjempeflott ut! Det virkar som om du har beina på jorda, kos deg du! 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ehhh..... når det gjelder dette med chat og telefonsex ser jeg ingen hindringer i at du som er singel kan ha det og kose deg med det så lenge det tenner deg.

Derimot skjønner jeg ikke at det er greit å ha det med en gift mann, som på denne måten er utro. Vil du ha en mann som kan være utro på denne måten? Kan han være det mot kona, kan han vel være det mot deg senere også?

Dessuten, her får du bare proitive svar fra jentene........ lurer på hva svaret hadde vært om en mann skrev dette? Han hadde blitt karakterisert som et svin med beskjed om å holde seg borte fra en kvinne som er gift.

Hilsen en mann.

Gjest Anonymous
Skrevet

....også en til ting som er fint med denne type sex:

Ingen uønsket graviditet....HIV/Aids er en saga blott..... icon_smile.gif

Stå på du jenta vår.....nyt følelsen....vær kåt...ta imot hva livet byr på....

Ja - er enig i at mannen et utro..... hadde min venn "oppført" seg på denne måten, så hadde jeg forsøkt å finne ut hva andre kan gi han...som jeg ikke kan!

Hilsen meg som er så

heldig å kan ha god sex

i virkeligheten. icon_smile.gificon_smile.gif

Håper du også kan oppleve det en gang.

Lykke til icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Stå på du anonym som startet denne tråden!

Nyt livet!

• 18 år senere...
Skrevet

Telefonsex har jeg aldri forstått meg på ....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...