Gå til innhold

Er d noen som har erfaring me Henrik Kreilisheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bruke han i bryllupet vårt, men lurer på om andre har erfaring med han? Jeg er livredd for å få dårlige bilder så d hadde vært kjekt og fått andres erfaringer :jepp::popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en venninne som tok bildene hos han, og de ble virkelig kjempefine=) Har ikke hørt med henne personlig, men har ikke fått annet inntrykk enn at hun var kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg har en venninne som tok bildene hos han, og de ble virkelig kjempefine=) Har ikke hørt med henne personlig, men har ikke fått annet inntrykk enn at hun var kjempefornøyd!

Så bra :jepp: Tusen takk for svar :jepp:

Skrevet

Om portefolioen til fotografen er bra, og dere snakker med vedkommende om hva dere ønsker så er jeg sikker på at dere får et flott resultat. Det er viktig med kjemi, så en prat med fotografen om hva dere ønsker anbefales.

Skrevet

Om portefolioen til fotografen er bra, og dere snakker med vedkommende om hva dere ønsker så er jeg sikker på at dere får et flott resultat. Det er viktig med kjemi, så en prat med fotografen om hva dere ønsker anbefales.

Han går jo for å være en av de beste bryllupsfotografene da, så jeg tror det er et trygt valg :tommelopp:

Skrevet

Jeg hadde fått mange anbefaninger om å bruke han! Desverre kunne han ikke den dagen vi skal gifte oss, da han skulle gifte seg selv:) hehe

Skrevet

Hvis du søker på Kreilisheim i søkefeltet her inne, finner du flere gamle tråder og innlegg, og det er tydeligvis en del brukere som har hatt ham som bryllupsfotograf. Det er ikke sikkert disse er på bryllupsforumet lenger, men sender du dem en PM, kan det jo hende de vil dele erfaringene sine :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar :) Jeg viste ikke at han er kåra til den beste bryllupsfotografen :sjenert: Men da burde d være et trygt valg :jepp:

Skrevet

Best eller ikke. Det handler mye om kjemi, og smak. Liker dere hva slags bilder han tar, og hvordan han er så har dere nok gjort et meget godt valg.

Skrevet

Jeg tror vi er mange her inne som drømmer litt om å ha han som fotograf, og hadde jeg hatt den typen fotografbudsjett så hadde jeg ikke nølt et sekund :)

Skrevet

Jeg fant mye om han på google så nå er vi ikke i tvil :rødme: Både jeg og min kjære ble fort enig om at vi kan kutte ut endel ting, og ikke velge det dyreste av det dyre på enkelte ting, men fotografen vil vi ikke spare på :) Som min kjære bruker å si...Det som er verre enn ikke å ha bilder er dårlige bilder, og d vil jeg ikke ha på den store dagen vår :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...