AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Jeg har to ulike profiler på FB. En som bare er meg og en med nicket fra et annet nettsted. Jeg holder disse to adskilt da det er kun folk fra nettstedet og grupper som jeg har der jeg er med nick. Jeg ønsker ikke å samle disse da det ikke er ok for meg å stå fram med navn. Noen venner har jeg på begge profilene. Jeg gikk inn på min egentlige FB og kommentere noe en hadde skrevet. Så var jeg inne på den andre profilen og så da at min kommentar med mitt egentlige navn også sto der. Det er jo ikke hensikten da jeg vil være til dels anonym. Hvordan kan dette skje? Gruppene holdes adskilt på hver profil. Det eneste som er felles er at det er noen felles person på vennelista. Hvordan løser jeg dette? Turid
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Hvis jeg forsto deg rett, så har du nok kommentert på en av dine profiler sine felles venner, tviler på at du kan gjøre noe med det. Men har du sjekket på innstillinger?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #3 Skrevet 15. november 2010 Jeg kommenterte en melding på hovedprofilen min. Vedkommende jeg kommenterte har jeg som venn på begge profilene. Min kommentar kom opp på min nickprofil, i en gruppe og da med mitt navn. Jeg er ikke medlem av den gruppa som hovedmedlem. Kun med nick. Jeg har i tillegg gått over all profilinnstillinger når det gjelder hovedprofilen min og der er det satt sperrer og begrensninger. Dette gjorde jeg før dette problemet oppsto. Turid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå