AnonymBruker Skrevet 15. november 2010 #1 Skrevet 15. november 2010 Hva ser dere på tv og hvor mye? Slik ser min uke vanligvis ut: Man: Jakten på kjærligheten (1 time) og Dokument 2 (1 time) når det handler om noe interessant. Tirs: Charterfeber (1 time). Ons: Bygg og bedrag (1 time). Tors: Halve Skogheim flytter inn (1/2 time) og Hellstrøm rydder opp (1time) Fre: Ingenting fast. Lør: Den store reisen (1/2 time) og God kveld Norge (40 min) Søn: Åndenes makt (1 time) og Robinson (1 time og 20 min). Ser fast 9 timer i uka! :s Høres altfor mye ut synes jeg. Pluss nyhetene nesten hver dag, i hvert fall overskriftene. Og noen dokumentarer og filmer... Blir endel tv-titting for å si det sånn.
Aubree Skrevet 15. november 2010 #2 Skrevet 15. november 2010 Ser kun åndenes makt. Ser ellers litt tv serier på pcn, men tv får nok stå i fred ellers for meg
AnonymBruker Skrevet 16. november 2010 #3 Skrevet 16. november 2010 Alle hater Chris, Home and away, oppgrader, Hotel cæsar, jakten på kjærligheten, charterfeber, bartenderskolen, unge mødre, Åndenes makt, Bones, nytt på nytt, beat for beat m.m 9 timer i uka er ikek mye spør du meg!
Violet Hill Skrevet 16. november 2010 #4 Skrevet 16. november 2010 Har ikke tv, så det begrenser seg naturlig
Rihay Skrevet 16. november 2010 #5 Skrevet 16. november 2010 Jeg ser kanskje diverse program på tv om formiddagen, men som jeg ikke dør om jeg ikke får sett hver dag! Men ser vel kanskje litt for mange serier på dataen one tree hill gossip girl Cougar town dexter how i met your mother Mentalist osv osv osv :-)
Wonders Skrevet 17. november 2010 #6 Skrevet 17. november 2010 Nå ser ikke jeg lenger på live tv, spiller inn alt på get boxen, ser det og sletter det. Elsker å spole over reklamen. Og ved å spole over all denne unødvendige bablingen sparer man mye tid! Hver uke spiller jeg inn tv program jeg vil ha med meg fra våre 100 kanaler, noen er serieopptak. C.S.I. tirsd Klovn tirsd C.S.I. onsd Klovn torsd Resten er : Who do you think you are Say yes to the dress Chef abroad Når katastrofen intreffer Americas funnyest homevideoes Grensevakten Undercover Boss Svindlertriks Unsolved mysteries The story of (på kanalen Star) Whatever happend (på kanalen Star) Fashion Television (på kanalen Star) Hollywood 411 (på kanalen Star) Her er tv guiden: http://www.seher.no/tvguide/ Skuffende at MTV ikke spiller så mye musikk lenger...
Tiarra Skrevet 17. november 2010 #7 Skrevet 17. november 2010 Ser på NRK- super fra 18-19 hverdag med gutta. Ellers ikke særlig TV på meg. MEN jeg ser på masse TV-serier og kanskje filmer på PCen.
Lyra Skrevet 17. november 2010 #8 Skrevet 17. november 2010 Ser alt for mye på tv, det har jeg alltid gjort. Spesielt nå som jeg er sykemeldt står den veldig mye på, selv om jeg ofte sitter med pc'en i fanget og bare har et kvart øye på tv'en.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2010 #9 Skrevet 17. november 2010 Ser ikke noe fast, men får med meg litt av serier som går 17-1830 på hverdager. Ellers ser jeg av og til på Charterfeber og Hellstrøm rydder opp, men sjelden det klaffer med tida, egentlig. Nå høres det ut som jeg nesten ikke ser tv, men slår den heller på litt tilfeldig og pleier å ende opp med å se en og annen dokumentar på NRK2, obskur sport på Eurosport eller Dagsnytt 18.
teq Skrevet 17. november 2010 #10 Skrevet 17. november 2010 Jeg ser veldig mye på tv! Er ikke sånn at jeg følger med til faste tider, men ser på når det passer meg. - Friday night lights - Gossip girl - 90210 - Glee - Frustrerte fruer - Greys anatomy - Supernatural - The event - Boardwalk empire - X-factor UK - Parenthood - How I met your mother - Big bang theory - Leverage - Vampire diaries - Bones + Hellstrøm rydder opp og Torsdag kveld fra nydalen 1
Sunniva81 Skrevet 17. november 2010 #11 Skrevet 17. november 2010 Blir litt tv på kveldene når arvingen er hos meg, og jeg elsker å se serier som Friends, Greys, Two and a half man, How i met your mother, Kongen av queens f.eks. Ellers om jeg husker det,kan jeg se The mentalist, Hellstrøm, CSI +++ Men det er ikke sånn at jeg MÅ se det da. Bare Greys. Hehe
Brukernavn Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 Jeg ser "alt"... Har PVR-opptager hvor jeg tar opp alt mulig, og setter meg ned og ser når jeg har tid
Sofie_22 Skrevet 18. november 2010 #13 Skrevet 18. november 2010 Ser veldig lite på TV, det eneste jeg noenganger ser på er nytt på nytt og skavlan, evt filmer i helgene og noen ganger dokumentarer ol som ser interessant ut. Ellers ser jeg på et par serier på PC'en.
Tabris Skrevet 18. november 2010 #14 Skrevet 18. november 2010 Jeg så ikke på tv på over seks år, men nå har vi fått oss kanaler, så jeg har begynt å se littegranne. For det meste går det i "Dogs 101" og "Cats 101" på Animal Planet. Får også alltid med meg Hellstrøm rydder opp. Ellers er det ingenting fast, kanskje jeg ser resten av en Frasier-episode hvis jeg zapper forbi en og ikke har noe annet å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå