Nøste Skrevet 13. oktober 2003 #1 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er kanskje litt rart spørsmål .er det noen jenter her som har større sexlyst når de har mensen enn ellers ? Jeg har veldig lyst på sex vær gang ,men blir ikke noe før jeg er nesden ferdig ,mannen har også lyst, men koser osspå andre måter . For holde ut begge to . ER det andre som har det sånn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 13. oktober 2003 #2 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jaaaa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #3 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ikke et rart spørsmål i det hele tatt :D , jeg har det også sånn og det er ikke altid vi klarer og vente :D . Tror det er helt normalt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2003 #4 Del Skrevet 13. oktober 2003 Nå holder jeg ikke helt Rudbergnivå hva angår antall partnere, Nøste, men jeg kan i hvert fall si at et flertall av de jeg har vært sammen med har det på samme måte som deg. Absolutt ikke noe rart spørsmål, med andre ord. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. oktober 2003 #5 Del Skrevet 13. oktober 2003 JA - enkelt og greit! Det er da ganske normalt, tror jeg... Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 13. oktober 2003 #6 Del Skrevet 13. oktober 2003 Å ja da! Blodtilstrømmingen til de edlere er jo større, så det er ganske naturlig at lysten blir sterkere. Jeg får også fortere orgasme under menstruasjonen, men litt 'ømt' blir det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 13. oktober 2003 #7 Del Skrevet 13. oktober 2003 Meg også! Sikkert ogsp fordi det er litt "forbudt" da... Men har gjort det noen ganger, og fy faen så digg... !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2003 #8 Del Skrevet 13. oktober 2003 Et høyt rungende: NEI! Det er de dagene jeg føler meg anti-kåt rett og slett! Så akkurat de dagene har hverken mannen min eller jeg noe særlig lyst. Men etterpå derimot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. oktober 2003 #9 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jaaa, jeg har det alltid sånn da jeg har mensen. Tror det er ganske normalt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Adrielle~ Skrevet 14. oktober 2003 #10 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sier meg enig med mange andre her: Jaaa. (bortsett fra de første to-tre dagene. da er jeg som regel ganske dårlig... :-? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 14. oktober 2003 #11 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jaa Kjempekjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #12 Del Skrevet 14. oktober 2003 Et høyt rungende: NEI! Det er de dagene jeg føler meg anti-kåt rett og slett! Så akkurat de dagene har hverken mannen min eller jeg noe særlig lyst. Men etterpå derimot..... Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #13 Del Skrevet 14. oktober 2003 Et høyt rungende: NEI! Det er de dagene jeg føler meg anti-kåt rett og slett! Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 14. oktober 2003 #14 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja. Jeg tror litt for min egen del at det er fordi jeg ikke spiser hormondempende piller da (også kjent som p-piller..), har ikke tenkt på det med blod før. Men blodet er da ikke i selve organene? Eller er det kanskje det. Uansett, jeg har ikke lært at sex under mens er fy-fy så jeg har ingen relasjoner til at det er spesielt forbudt. Har vi lyst, har vi lov, og da knepper vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2003 #15 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg spiser ikke noe hormondempende jeg heller, og jeg har heller ikke lært at det er fy å ha sex under mensen, men jeg blir rett og slett ikke kåt i det heletatt. Det har hendt at vi har hatt sex de siste par dagene av mensen, men jeg får noen enorme menssmerter da, så det har vi kuttet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 14. oktober 2003 #16 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktusrompe Skrevet 14. oktober 2003 #17 Del Skrevet 14. oktober 2003 Sånn er det for meg også, har aldri så mye lyst som da. Og særlig i dagene rett før mensen inntreffer...og det er skikkelig deilig, for da er det ikke noe mas med verken det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-S-T Skrevet 14. oktober 2003 #18 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har akkuratt det samme her!!! Når uka mi kommer, og hvis jeg og kjæresten min begynner å kose litt, kan det fort bli hett:) Og vi har begge VELDIG lyst! :enig_animasjon: Men synes det er litt ekkelt når jeg har mens da....... Men det finnes jo alltids andre måter å tilfredstille hverandre på Og venter man denne uka uten å ha sex......oihoi så godt det blir etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 14. oktober 2003 #19 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg blir det... men prøver å la være å gjøre noe særlig med det for jeg får veldig vondt hvis jeg fikler med noe inni mens jeg har mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 14. oktober 2003 #20 Del Skrevet 14. oktober 2003 Æsh det er griseri og kjøre brannbil.En må klare å vente litt da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå